sofiaskoog

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofia Skoog - 18 oktober 2012 11:44

Har inte hänt så mycket idag, plutten har varit lite envis men nu sover han! Får se hur länge till han sover :)

Lite till iaf hoppas jag, är själv trött!
Läste nyss en blogg om rutiner, börjar redan nu ? Är det inte för tidigt ? Äsch ska iaf försöka ändra på nattningen på Conrad innan det är dags för han att sova då kanske han sover längre, eller ja förhoppningsvis :D

Får se vad som händer idag, inte så mycket som vanligt antar jag imorgon är det dags för bvc igen!
Springer dit hela tiden kan ju knappt planera in något med nån eftersom jag måste vara där hela tiden o väga lillen fast att han SNART är upp i sin födelsevikt! I tisdags var det bara 110 g kvar för att han skulle väga lika mycket som han gjorde när han föddes så eftersom han ökar så fint i vikt borde jag väl slippa gå dit så ofta tycker jag, men men får väl se när den dagen kommer!

Börjar bli lite smått hungrig så ska väl ta o passa på att äta lite nu innan han vaknar till ordentligt!
Köpte två fotoramar igår så ska leta upp bilder på plutten som ska in i ramarna :D
Min lille plutt fast att du är omöjlig ibland så älskar mamma dig <3

Jag älskar min lilla familj, är världens lyckligaste!


Love S

Av Sofia Skoog - 17 oktober 2012 22:59

Mannen vart hemma idag som vanligt :) hade tid på röntgen i Värnamo för att kolla mina njurar o enligt henne så såg det bra ut! :) får väl se vad min läkare säger också! Vi drog till city gross efteråt o handlade lite o sen blev det gislaved o bolaget så jag fick min varm o kall och även Per Morbergs vita vin :) ska nog ta mig ett glas i helgen, måste ju testa!

Somnade runt 9 innan o vaknade halv 11 blev en liten snabbis mys med mannen då vi inte hinner det så mycket <3 nu ligger jag här med plutten igen, får se om jag hinner somna om innan han ska ha mat! Natti natti

Love S

Av Sofia Skoog - 17 oktober 2012 04:43

Ja gud jag har fått sova hela natten :)
Från 10 tills nu :) o det tackar jag min man för, precis vad jag behövde <3 får väl sova lite till snart plutten ska bara somna! Idag blir det värnamo o röntgen får väl hoppas mina njurar ser bra ut :)
Nej ska mysa vidare med min lilla plutt nu!

Jag älskar min lilla familj <3
Love S

Av Sofia Skoog - 16 oktober 2012 11:06

Ja jag mår då inget vidare idag! Ont i magen av alla sparkar från plutten spänd i hela kroppen, huvudvärk o helt slut! Vill bara sova just nu...

Av Sofia Skoog - 16 oktober 2012 08:31

Sitter o glor lite vid datan just nu! Ville även skriva här på bloggen via datorn då det är mycket enklare :)
Skickade ett sms till Jana innan men det verkar som om att hon är i skolan :/ blää jag som ville hitta på nått idag! Ut på lite äventyr, men det får bli en annan dag om hon inte svarar ;)
Nej annars får jag väl ta o diska eller nått! Plutten ligger o sover nu iaf hoppas han för det iaf i en timme till, så jag får lite tid för mig själv.

Bokade tid för ölprovningen igår också får se om vi kan ta det på de datumet eller om vi måste ändra, vi måste iaf fixa barnvakt då tågen inte går så bra! Men vi får se hur det blir med allt, hittat ett hotell iaf vi kan tänka oss att bo på!
Verkar vara jätte mysigt och bra :)
Nej får väl se helt enkelt hur det blir med allt måste iaf ringa och förlänga presentkortet då det hinner gå ut innan vi ska på ölprovningen, lite tråkigt sådär men men bara det inte är allt för dyrt att förlänga det! Men det märker vi dem öppnade inte förens vid 9 så om 20 min får jag allt ringa!
Hålla tummarna att plutten sover då så jag får det gjort haha


Nej nu ska jag kolla runt lite här på datan

Love S

Av Sofia Skoog - 15 oktober 2012 22:57

Idag var jag med svärmor lilla i gislaved o sa hej på kontoret! Thea ville ju se plutten o hon blev helt galen haha tog upp han direkt o försökte väcka han, hon misslyckades med väckningen han kollade väl nån gång men somna lika snabbt igen ;) sen blev de lite kaffe här hemma! Annars har de inte hänt så mycket. Badade plutten innan o tog med han ut i soffan o när jag satt där o myste med han så kände jag hur varmt det blev ja tro fan att han kissade ner mig o soffan tur det var en handuk över han annars hade det nog vart kiss på hela soffan ;)
men ska försöka sova lite nu innan han ska ha mat!

Love S

Av Sofia Skoog - 15 oktober 2012 10:46

Sitter nu o äter frukost äntligen haha
diskat all disk så nu är det fint igen :) jag o svärmor lilla ska till Gislaved senare för att hälsa på kontoret, Thea ville träffa min plutt :)
Just nu väntar jag på att Carro ska komma hit o hämta sina grejer, sjukt länge sen jag träffa henne nu!

Plutten verkar ha vaknat dags för mat snart då ;) hoppas inte magen krånglar efteråt <3 det är jobbigt o gör ont i hjärtat när man inte kan göra så mycket! Prövar alla olika saker, stackars min plutt <3
Ska prata med bvc imon o se om man kan göra nått annat för att det ska bli bättre, har ju läst endel men vågar inte testa förens jag pratat med henne :)

Nej nu ska jag gosa med plutten :)
Love S

Av Sofia Skoog - 15 oktober 2012 06:47

Sitter här o försöker få plutten att somna igen! Han har vart lite envis men är väl magen som spökar :/ Att det ska vara så omöjligt att bara somna ibland när man gäspar så mycket hahaa en annan kan somna på en gång ;)
Får se vad som händer idag!
Diska måste jag göra iaf,
nej nu börjas det igen, önska mig lycka till!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards