sofiaskoog

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 26 oktober 2012 21:18

Drog en runda till värnamo idag! Gick till skolan för att hälsa på o det var mkt trevligt blev dock inte så länge som jag träffade vissa! Helena var inte i skolan hon hade gått ca 10 min innan jag kom, väldigt tråkigt!
Matilda i receptionen blev helt chockad när plutten ställde sig upp, ja han är stark våran lilla kille <3
Men får helt enkelt åka in en annan dag för att hälsa på henne, har ju lovat att visa upp Conrad :)

Elin kom till skolan o vi drog till stan för att käka lite o sen så gick vi på stan! Handlade kläder till plutten, nya ljushållare, ljus som doftar äpplen m.m Haft en mycket trevlig dag :)
Tåget vart försenat o konduktören visste inte om vi kunde åka iväg eller när ersättningsbussarna skulle komma så svärmor lilla var gullig o kom o hämtade mig o plutten :) Tur var väl det för jag hade nog inte orkat att åka tåget eller bussen! Var ju en jädrans kvinna som satt o gnällde om allt o ingenting! Först var det fel på hennes pojkvänn som skulle komma med mat till deras dotter som var ca 4-5 år! Och hon satt o sa till dottern att pappan var feg o allt nästan skrek ut det på tåget haha o så satt hon o svor inför sin dotter, ja alltså dessa människor -.-
Jag tycker då inte att man ska sitta o svära när man pratar med sina barn eller säga att pappan är fegis eller dum eller nått, hallå eller lite vett i huvudet borde man ha aja alla är vi ju olika o det är väl tur det :)

Nej nu ska jag sätta mig i soffan igen har så grymt ont i ryggen!

Love S


Av Sofia Skoog - 26 oktober 2012 07:54

Äter lite frukost nu när plutten sover! Får se om jag hinner ta mina prover idag eller måste vänta. Ska ju med tåget till värnamo idag umgås med Elin :) blir även en sväng till skolan för att säga hej! Köpa en mössa o vantar till plutten sen så han slipper frysa om händerna <3
Nej dags att göra sig klar!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards