sofiaskoog

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 12 oktober 2012 10:55

Ja åh vad jag saknar vissa stunder i livet! Alla galna dagar med mina fina vänner :)
Tittar på gamla bilder o det är galet vad tiden går snabbt! Vilka minnen man har <3
Hittade gamla bilder på mig åh gud vad smal jag var, blir till att hård träna så man förhoppningsvis blir så smal igen ja det är väl en önskedröm iaf xD Nej det är väl bara att hoppas att jag har sån tur att jag iaf går ner några kilon!

Idag händer det väl inte så mycket ska till bvc sen vid halv 1 med plutten och se om han gått upp något i vikt! :) Hoppas det iaf, låter som om att han håller på att vakna så det är väl dags för matning snart igen haha

Fredag idag o det betyder helg och förhoppningsvis så får jag sova ut nu i helgen, det hade jag verkligen behövt!

Ska väl ta mig en promenad sen efter vi vart på bvc om han inte är en suris som han brukar vara o bara skriker.. Hade vart skönt med en lång promenad i det fina vädret måste ju passa på medans det är fint väder ute! :)

Nej ska väl resa på röven o kolla posten!
Ska även se om jag hittar nån åkpåse sen tittat lite redan men måste vänta med att beställa tills jag vet om jag får mina pengar eller inte!
Ha de bra


Love S

Av Sofia Skoog - 12 oktober 2012 09:23

Sitter o har morgon mys i soffan med min plutt! Försöka få han att somna nån gång så man kan äta frukost o gå på toa! Det trycker på där bak xD
Solen lyser idag så ska nog ta mig en promenad :)
Ska till bvc idag med, hoppas han gått upp jätte mkt i vikt så jag slipper gå så ofta!
Ne dags för att söva honom tror jag :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards