sofiaskoog

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 7 oktober 2012 16:13

Helgen har varit jätte bra!
Fått träffa min finaste Emelie med familj som vart på besök här nere under helgen :)
Freja är så söt så! Hann dock inte ses så mycket eller prata haha men det får vi nog allt ta igen snart!
Kommer förhoppningsvis upp till dopet så då hinner man ju ses en stund iaf :)
Faster skulle förmodligen upp till Farmor då så då får jag ju även träffa farmor lilla ja hon ser ju fram emot att få träffa min lille plutt! :)

Igår tillagade mannen oxjärpar med svampsås ala Per morberg och det är nått jag verkligen rekomenderar :)
Fy fasen vad gott det var!
Idag blev det Potatis och purjolöks soppa ala Per morberg och det var ju självklart också gott!
Ta nog o tillagar Köttfärslimpa sen med ala Per morberg hahaha jaa gud ja vad lycklig jag är för den boken!

Fick fin besök innan av min Kusin Paula o hennes dotter Felicia, det var mycket trevligt :D
Träffar dem inte alls ofta fast att vi bara bor 15-20 min ifrån varandra och det är ju lite tråkigt, jag får ta mig i kragen och åka in dit nån dag med :)

Nej mannens bror kom hit nyss han vill ha en bild på mig, mannen o Conrad o jag som inte tycker om att vara med på kort men jag får snällt ställa upp haha bättre det annars lär jag bli plågad i evigheter av honom!

Ska väl fortsätta kolla runt lite på datan, ska försöka hitta en dop present till Freja också och även beställa hem en förstoring på plutten som vi kan hänga upp på väggen! :)
Hoppas ni haft en bra helg


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards