sofiaskoog

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 14 oktober 2012 17:31

Idag har vi vart uppe hos svärmor lilla o ätit mat o fikat, Mannens mormor o morfar var på besök :)
Alltid lika trevligt att träffa dem! Första gången dem träffade Conrad med o det tyckte dem om :)
Senare kom dem hit på fika och vi fick jätte fina kläder av dem, sen blev det fotografering ja det tas bilder hela tiden på vår lilla plutt! :) Men det är väl förstårligt så söt som han är haha
Nej blir väl att bara ta det lugnt nu ikväll ska göra lövbiff o pommes sen till kvällsmat, vart sugen på det länge nu.

Vill ha mina pengar så jag förhoppningsvis kan köpa mig en ny jacka för det behöver jag verkligen kan inte gå runt med den jackan längre alltså! Så om jag har råd så hoppas jag vi åker till Ullared i slutet på månaden för att handla jacka o massa annat skoj kanske :D
Får se vad morgon dagen erbjuder blir väl att ta det lugnt försöka sova lite när plutten sover!

Nej ska slänga mig i soffan nu och glo tvn!


Jag älskar min lilla familj <3
Love S

Av Sofia Skoog - 14 oktober 2012 07:39

Vaken nu igen fick iaf sova 2 timmar kanske! :) bättre än inget kanske ska man försöka sova lite till om man får haha
Min finaste lilla plutt mamma älskar dig o är så glad att hon har dig! Du förgyller mina dagar <3

Blir en lång dag idag! Tonys mormor o morfar kommer på besök så ska upp till svärmor o äta middag o sen kommer dem hit på fika :) nej ska väl se om jag kan sova!

Love S

Av Sofia Skoog - 14 oktober 2012 02:17

Ja plutten sover så gott men jag kan fan inte somna -.- ingen ide att ens försöka nu han ska ha mat om ca en timme!

Jag hade behövt komma iväg o ha roligt känns det som, känner mig ensam ibland fast att jag har min lille plutt! Träffa människor jag inte träffar ofta o ha det trevligt.
Såg verkligen fram emot att åka till Märsta men jag kan väl lika gärna strunta i det nu för det verkar inte bli av om jag inte tar tåget upp -.- Trött blir jag!! Varför ska aldrig jag få ha roligt för o umgås med folk jag aldrig träffar?
Ja nu klagar jag men måste få skriva av mig lite, man måste få göra det ibland!
Ne ska forts glo på tvn o vänta på att plutten ska vakna.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards