sofiaskoog

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 23 oktober 2012 19:45

Hade fin besök av Frida innan idag :) Conrad fick en nalle av henne o det tackar han för! Blev tjöt o bebis mys för hennes del ;) jag får ju bebismys varje dag!
Det blev pizza till kvällsmat idag orkade inte laga mat, men det gick lika bra de :) blir ullared imorgon med mannen köpa jacka o lite julklappar m.m Får se hur det går bra hoppas jag iaf :)
ne nu ska jag glo tvn!

Love S

Av Sofia Skoog - 23 oktober 2012 14:33

Mamma jag älskar dig! Oavsett vad som sägs! <3 Mina tankar går till dig nu.
Du är guldvärd <3
Du får aldrig någonsin tro nått annat, okej?
Och jag vet att du kommer bli världens bästa mormor för du är ju världens bästa mamma, ställer alltid upp för en! <3.

Av Sofia Skoog - 23 oktober 2012 08:49

Ringde försökringskassan nyss och jag får mina pengar denna månaden fy fan vad UNDERBART! Nu kan jag betala mina räkningar och köpa en jacka :D Åh vad glad jag blev nu äntligen!

Nej ska betala lite räkningar redan nu så tar jag resten när jag får pengarna :D Awesoome


Får fin besök idag av Frida :) Var länge sen jag träffa henne så det ska bli trevligt! Får väl se vad vi hittar på för skoj, hon ska iaf få träffa Conrad för första gången :)
Ne nu ska jag göra lite nytta!
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards