sofiaskoog

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 21 oktober 2012 21:33

Sitter o myser med min plutt i soffan o kollar på Rizzoli & Isles!
Antar att det snart är dags för mat eller ja om en halvtimme kanske om han följer sina tider ;) Sen får vi se hur han sover inatt, mycket bra hoppas jag men det märker vi ju haha
Har inte hänt så mycket idag har väl mest bara tagit det lugnt , bakade lite choklad muffins innan med blev så sugen på att baka nått o det går ju snabbt att göra :) Gott blev det iaf!
Nu har vi fixat så vi kan åka till Göteborg jag o mannen! Svärmor lilla o Peter sitter barnvakt medans vi är där o sen så sover vi hos peter eftersom det går bättre tåg/bussar till borås på kvällen än vad det gör hem! :) Så nu slipper vi krångla med det o sen så slipper vi ju fixa barnvakt över natten det hade bara vart jobbigt och lite för tidigt för att lämna ifrån han så länge! nej ska kolla klart på tvn nu sen bädda för natten kanske ?

Love S

Av Sofia Skoog - 21 oktober 2012 16:04

Ja jag önskar att jag kunde ha den turen att kunna handla kläder! Känner mig bara äckligt ful i mina kläder får ju t o m fortf använda lite mamma kläder eftersom jag icke har råd med nya -.-
Blää för allt just nu! Är så trött..

Av Sofia Skoog - 21 oktober 2012 08:37

Sitter här med plutten o kollar tv! Mannen sover fortf ja tänk vilken tur han har! Har icke blivit så mycket sömn inatt men men jag överlever :) Ska nog försöka att hålla han vaken framåt kvällarna så han sover länge på natten det hade ju vart underbart! Hungrig är jag med o toa nödig men får väl snällt vänta! Kommer sluta med att jag snart blir förstoppad haha
nej ska kolla på tvn nu får väl se vad dagen har att erbjuda!

Love S

Av Sofia Skoog - 21 oktober 2012 08:36

Sitter här med plutten o kollar tv! Mannen sover fortf ja tänk vilken tur han har! Har icke blivit så mycket sömn inatt men men jag överlever :) Ska nog försöka att hålla han vaken framåt kvällarna så han sover länge på natten det hade ju vart underbart! Hungrig är jag med o toa nödig men får väl snällt vänta! Kommer sluta med att jag snart blir förstoppad haha
nej ska kolla på tvn nu får väl se vad dagen har att erbjuda!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards