sofiaskoog

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofia Skoog - 31 augusti 2013 17:43

Idag åkte jag till Gnosjö för att leka med frida, vi hade bestämt att dra till Värnamo för att äta o shoppa lite men när jag väl kom dit så frågade Peter om vi ville åka till Jönköping istället o köpa en blomma till honom på ikea och ja det tackade vi inte nej till så vi hoppas in i bilen och åkte mot Jönköping och tänk vilken underbar dag jag haft med bästa Frida <3 Blev en del shopping mest till conrad men även jag fick ett par leggins och sportbh o Mustach presentpapper :D Som jag letat efter det och nu äntligen finns det här hemma hos mig!


Men nu är jag fattig igen eller ja lite för fattig hade inte räknat med att handla så mkt idag men vad gör det? Man måste ju få unna sig lite och ja conrad behöver ju nytt han med :) <3 Hårfärgen får jag nog vänta med iaf tills mitten av nästa månad eller nått!
Just nu sitter jag med ett glas vin o lyssnar på musik här på datorn, mannen o Conrad har rymt så jag sitter o njuter en stund haha


Love S

Av Sofia Skoog - 31 augusti 2013 09:20

Idag står det shopping o lunch med Frida på listan <3
Ska bli så trevligt att åka iväg lite med min lilla tönt, prata hemlisar eller ? Haha


Sov dåligt inatt igen Conrad vaknade o ville ha nappen några gånger och just nu förgiftar mannen mig med sina äckliga fisar -.- Som jag älskar dessa två gas maskiner! <3

Dricker min smoothie jag börjat med nyttigt o gott muuums, inte ätit nått socker alls på hela veckan och det är jävligt bra för mig, igår vart jag sugen på glass men istället blev det banan o äpplen, känner mig så duktig :D Nu ska detta hålla i bara haha

Nej ska kolla in lite mer på vad jag ska köpa till lillskiten idag :)

Love S

Av Sofia Skoog - 30 augusti 2013 09:36

är äntligen här! Elin skulle komma på besök men när det vet jag inte, återstår att se när hon tänker komma haha
Glor lite på tvn o Conrad sover idag vaknade vi vid halv 8 och ja det var behövligt då jag börjat vakna runt 4 o inte kan somna om förens 1 h efter typ känns lite så där värdelöst men men så äre!

Se vad vädret säger o om vi hinner gå bort till mamma för att skriva ut lite, hade vart jätte bra iaf :)

Love S

Av Sofia Skoog - 29 augusti 2013 17:25

Idag började stor o liten och det var många nya ansikten vilket var mycket trevligt!
Gjorde en katt som vi hängde upp med barnens namn på och Conrad verkade trivas jätte mycket verkligen :) Vänta in mannen äta en sallad o sen ner o gymma med millla, underbart!

Love S

Av Sofia Skoog - 29 augusti 2013 12:23

http://vimedbarn.se/hander-detta-pa-riktigt-ater-man-barn-i-kina/


Ja detta är fan helt jävla sjukt! Hur fan är det möjligt ? Hur dum får man vara egentligen ?
Vart är världen påväg ? blev så ledsen o arg när jag läste detta helt sjukt..
Skott i pannan ska dem ha allihopa!!

Av Sofia Skoog - 29 augusti 2013 08:02

En dag kvar sen är de tamejfan helg, underbart! Planer för hela helgen känns det som :) 
Elin kommer förhoppningsvis hit imorgon och på lördag ska jag och frida åka till vmo äta lite o gå på stan <3 
Söndag vet jag inte ännu men ja det blir väl o städa haha 

Sitter o lyssnar på musik medans Conrad sover, det blir förmodligen Stor o liten idag också :)
Ikväll blire träning heja heja heja ! Beställde hem ett linne nyss med jag bara älskar det så nu får vi väl hoppas att det passar annars får jag väl lägga undan det sålänge haha

Love S

Av Sofia Skoog - 27 augusti 2013 20:49

Första träningspasset av klarat o det kändes hur bra som helst :) körde inte på allt för hårt men det känns iaf!
Så nu kan jag inte ge upp efter att ha köpt ett gym kort.
Bara det där jädrans sötsuget som ska bort haha men ja det fixar väl jag vettni eller? Ne men illa tvungen om det ska ge nått resultat ;)

Känns jävligt gött o äntligen tagit tag i detta o självklart att milla är med också så jag slipper gå dit själv!
Nu dricka lite mer vatten o ta de lugnt innan de e dags för att kolla hollywood fruar o sen sova.

Love S

Av Sofia Skoog - 27 augusti 2013 12:32

Bakar lite frallor idag får hoppas dem blir goda :) Sen blir de att vänta på att Conrad ska vakna så han kan få i sig lite mat innan vi går ut o gungar lite!
Solen lyser så vi får väl passa på haha
Hänga upp tvätten också men det får jag också göra när han vaknat tvätt stället står på hans rum ;)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards