sofiaskoog

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Ny musiker + bakning!

Av Sofia Skoog - 17 september 2013 12:19

Jag tror nog vi har en liten musiker i familjen, han älskar blockflöjten iaf nu haha

Medans jag bakade så fick jag mig en liten spelning <3


Självklart ska jag dela med mig av detta haha söta unge!

   

Blev jätte goda Kanelbullar med äpplen, måste baka en sats till imorgon så det räcker till alla gäster!


  Lyssna o njut ;)

Love S

 
 
sandriiie

sandriiie

18 september 2013 06:56

Haha jag tycker jag var stor om man jämför hur jag brukar vara haha :P

http://blogg.improveme.se/Sandriiie

Sofia Skoog

18 september 2013 08:45

Haha okej! Ja alla tycker vi olika ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 18:29

Och vinnaren är Emelie mamma till freja :) www.mammatillfreja.bloggplatsen.se   Och eftersom ni inte ville tävla gott folk så kan jag lika gärna skippa nästa tävling ;)   Love S ...

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 09:21

Idag har det inte varit några sura miner alls ifrån Conrads sida helt underbart äre en glad och mysig morgon :) Började med frukost och sen började plutten leka med sina bilar och jag tog hand om disken och tvätten sen satt vi oss i soffan o myste li...

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 19:46

Blev ett träningspass idag o det märktes att man inte vart där på ca 2 veckor herregud inte igen haha Men så skönt det var även fast det inte blev allt för intensivt men har hört att man inte ska ta i allt för mkt i början  ;) Hade behövt en pt som...

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 09:08

Idag blir det en bakdag igen, ännu mer bullar ska bakas medans Conrad är hos sin moster :) Tar nog en sväng om och kollar runt i lgh om nått ska slängas eller så också så kan jag gå med det innan jag hämtar hem han igen! Känns som om jag inte hinner ...

Av Sofia Skoog - 17 september 2013 07:28

Godmorgon, idag blir det fullt upp, det ska bakas massa bullar :) Får se om jag hinner med allt! Imorse så ställde sig Conrad vid sängen och började gråta, det såg så gulligt ut att jah inte kunde hålla mig för skratt. Gick in lyfte upp han och la ...

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards