sofiaskoog

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 19 oktober 2012 12:43

Jaa jag sitter o drömmer mig bort bland massa kläder!
Behöver en ny garderob känner jag men har icke råd så får helt enkelt drömma mig bort o springa runt i dessa kläder i 100 år till! -.-
Tänk vad det hade vart mycket enklare om jag hade vunnit på triss eller nått så jag kunde köpa mig massa nya kläder :) utan att få dåligt samvete! åh vad lycklig jag hade blivit då, nu är det plutten som är nummer 1 när det gäller något så jag får helt enkelt vänta med nytt tills jag fyller 40 kanske ?
Så nu får jag se till att inte gå ner eller upp i vikt om jag ska kunna ha dessa kläder i 18 år till!

Nej ska stänga av datorn innan jag hittar för mycket som jag inte har råd med haha


Love S

Av Sofia Skoog - 19 oktober 2012 11:47

Det gick jätte bra på bvc plutten har ökat 115 g sen i tisdags o det betyder att han väger 5 g mer än vad han gjorde när han föddes :D Min lilla tjockis haha

Är så skönt att han ökar i vikt bra, Han fäster blicken jätte bra nu med :) Stora killen!

Tog en sväg till affären efter bvc för att handla inför ikväll måste ju ha Chilli nötter o salta pinnar när det ska spelas spel :D Plutten somnade när vi kom hem, men antar att han vaknar snart igen! Ska väl passa på att få i mig nått innan han vaknar så jag inte väntar för länge med att äta!

Slängde i en tvätt innan o har diskat o plockat iordning så nu är det fint här hemma igen bara bordet i vardagsrummet som är lite stökigt men det får det vara så länge!
Nej äta var det ja.


Love S

Av Sofia Skoog - 19 oktober 2012 07:22

Sitter här o myser med min plutt, men han somnar nog snart o då kan jag äta frukost och göra mina behov :)

Idag blir det bvc o sen kanske man ska ta o gå en promenad! Tog en liten igår kväll o det var så skönt :)
Ikväll blir det käk på hotellet sen ska jag utklassa mr B, Emelie o mannen i spel! ;) får nog ge med mig lite iaf o låta någon vinna annars kanske jag aldrig får vara med haha

Nej ska försöka lägga plutten nu utan att han vaknar! Wish me good luck ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 19 oktober 2012 07:22

Sitter här o myser med min plutt, men han somnar nog snart o då kan jag äta frukost och göra mina behov :)

Idag blir det bvc o sen kanske man ska ta o gå en promenad! Tog en liten igår kväll o det var så skönt :)
Ikväll blir det käk på hotellet sen ska jag utklassa mr B, Emelie o mannen i spel! ;) får nog ge med mig lite iaf o låta någon vinna annars kanske jag aldrig får vara med haha

Nej ska försöka lägga plutten nu utan att han vaknar! Wish me good luck ;)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards