sofiaskoog

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 22 oktober 2012 19:32

Suttit o kollat vad som finns för skoj på gekås! Fanns massa fint jag vill ha så nu håller jag tummarna att jag får pengar och har råd efter alla räkningar att åka dit o handla massa nytt till mig :)
Ska ringa försäkringskassan imorgon och se vad dem säger, om jag nu kommer ihåg det haha

Nej nu ska jag slänga mig i soffan igen och kolla tv med mannen o vår lilla plutt <3
Jag älskar min lilla familj!


Love S

Av Sofia Skoog - 22 oktober 2012 14:32

på en ny vecka! Idag har jag vart hos Elin o druckit kaffe o tjötat, mycket trevligt :) sitter nu o kollar tv plutten sover fortf men vaknar väl snart antar jag men det märker vi väl!
Vill att mannen ska komma hem så jag kan få pussa på han lite :) <3
Ne ska la mata plutten nu snart
Love S

Av Sofia Skoog - 22 oktober 2012 07:39

Sitter här o kollar lite! Har sovit ganska bra inatt! :)
Passar på att äta lite frukost nu när plutten sover ost macka med tomtat o ögonblink att dricka, mums.

Vet inte vad som händer idag vi får väl se vad jag hittar på måste handla till maten iaf så ut på en promenad får det allt bli :)
Röra lite på fläsket haha

Nej har faktiskt inget att skriva just nu!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards