sofiaskoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Skoog - 31 mars 2013 12:53

Ja nu är söndagen här igen, idag har vi vart duktiga och städat lite :) mannen tog en svängom med dammsugarn och jag har diskat o så! Handlade lite som vanligt igen och så har farbror kim vart på besök, snart ska vi ta oss en liten lunch och sen slänger jag nog i en tvätt i maskinen i väntan på att pappa lilla ska komma hit runt 5 på lite mat och sen blir det bingo lotto! Hoppas på stor vinst denna gången men hur stor chans finns det att man vinner ? haha jag har alltid sådan otur när det gäller sånt! Men men vilken tur att jag har tur i kärlek iaf :D världens bästa man <3
Me löve you!
Nej äta lite lunch var det ja.

Love S

Av Sofia Skoog - 30 mars 2013 22:53

Har vart en mycket bra lördag idag!
Vart i burseryd hos kristin o putte där det blev lite mat, tävlingar o ägg letande :)
Alltid lika trevligt att vara där!
Sen åkte vi vidare mot fina mamma där det blev ännu mera mat och påskägg, taaack :) <3 efter mor gick jag till Emelie där jag vart hela kvällen fram tills nu och det var lika trevligt som vanligt! Saknar den kvinnan som fan alltså, inte okej att vi bor så långt ifrån varandra :/ men sånt är livet o vi får ta igen det dem gångerna vi ses ;) men kom nu på att det aldrig blev nån kaffe ? Haha men det kvittar ju!
Nu ska jag snart gå o lägga mig så jag är utvilad tills imorgon eller ja lite iaf vore bra!

Älskar min lilla familj <3
Love S

Av Sofia Skoog - 30 mars 2013 06:03

Lördag morgon o jag är trött men får väl bli en snabb vila sen när mannen vaknar! Var hos Emelie igår kväll o det var lika trevligt som alltid o magnus bjöd på en hejdundrandes god jävla lassange :) blir en sväng dit ikväll med skulle jag tro! Passa på att träffa henne när hon är här nere o om jag kommer in i falun så kan ju jag hälsa på henne :) Ge mig ett körkort så kan jag hälsa på oftare! Idag har vi fullt upp, nu på dagen ska vi bort till familjen bergman sen blir det vidare hem till mamma där det blir påskmat antar jag ;)
Måste nog gå på toa

Love S

Av Sofia Skoog - 29 mars 2013 13:16

Påsk helgen är här som ni alla redan vet antar jag o idag ska vi bort till far o äta lite o ikväll ska jag öla lite med kär vän :D fullt upp hela helgen känns det som haha

Imorgon blir det både burseryd och mamma, hur ska vi orka med allt xD och på söndag kommer pappa hit och äter påskamat och så blire lite bingo lotto på kvällen, massa mys :)

Får väl se vad som mer händer lillkillen sover just nu så jag kanske ska passa på att göra mig redo så jag är färdig att gå sen iaf ;) Ska ju vara där borta vid två! Får se hur vi lyckas med detta haha
Ne ska väl ta mig i kragen och göra mig klar o packa conrads mat o lek väska ;D 

Love S

Av Sofia Skoog - 28 mars 2013 21:47

Nu kryper jag ner under täcket och sover en stund innan det är dags att vakna igen!
Haft en mysig hemma kväll i min ensamhet med tjejfilm o lite gott, det var så skönt :)
Jag har verkligen världens bästa man, jag älskar dig så otroligt mycket! <3

Imorgon ska vi bort till pappa o umgås lite :)
Ne ska väl göra nått åt min huvudvärk också..

Love S

Av Sofia Skoog - 27 mars 2013 13:49

Lill lördag men lika tråkig dag för det!
Tog lite påskbilder på lillskiten innan haha så snygg är han som påskakärring ;)

En fråga varför ska man höra av sig till vänner som ändå inte hör av sig ? Blir så trött på detta varenda gång är det så här -.- aja vill man inte prata eller träffa mig kan man lika gärna ta bort mig överallt! ;)

Är väl tur att jag har några vänner kvar iaf <3
Ne ska väl hänga upp tvätten snart

Love S

Av Sofia Skoog - 26 mars 2013 11:20

Jaa nu är resan betald så nu finns det ingen återvändo haha

Mannen är hemma idag, han skar sig i fingret igår, klant ;)
Så vi tog oss en promenad nu på morgonen förbi affären o så!

Ja det är ju aldrig fel att ha han hemma <3 händer väl inte så mycket idag bara ta det lugnt antar jag, men skönt att göra det nån dag också! Behöver ha en vilo dag med nån dag tycker jag :) Snart är det  påsk o lite påskfint har vi allt eller ja lite grenar med fjädrar i men oj så mysigt det kan vara ibland att pynta så här :) funderar på att köpa nån blomma med, tycker ju faktiskt att påskliljor är fina, dem lyser upp så mycket!
Nej ska väl kolla lite sen slänga in en tvätt kanske ?
Ja tvättas behövs göras det med.

Love S

Av Sofia Skoog - 26 mars 2013 06:00

Ja idag är vi uppe innan tuppen helst skulle jag vilja gå o sova men det får jag väl inte för conrad ;) han är pigg o leker för fullt haha
Snart dags för han att lära sig att man ska sova hela natten och till ja 8-9 på morgonen hade ju inte vart fel :) men det kommer väl det med förhoppningsvis! Får se vad dagen har att erbjuda, blir en promenad iaf :)

Var ju hos sjukgymnasten igår och enligt hennes mätning hadr jag minskat 1,5 cm i midjan men gått upp lite men det var nog mest för att jag byggt muskler sa hon. Jag hoppas verkligen det, hoppas det står minus
På vågen nästa gång jag ska dit :)
Men nu ska jag mysa med min älskade son

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards