sofiaskoog

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 11 oktober 2012 13:26

Snart helg, gud så skönt få umgås med mannen när jag vill förhoppningsvis haha ;)
Tog mig en promenad till Elin innan o fikade en stund, mycket trevligt vill ja lova!
Skulle till Kristina o Stefan för att träffa Lina men det blev aldrig så, så Elin sa att jag kunde komma till henne istället vilken tur att jag inte hunnit gå innan hon skicka o sa det!

När jag kom ut innan hittade jag en Toastol ute på gräsmattan haha
Ser så roligt ut när den står där o den står fortfarande kvar så jag undrar hur länge dem tänkt att den ska stå där?
Fast det är ju bra då slipper man vänta på att få gå på toan om den är upptagen, det är ju bara att gå ut o sätta sig där ;)
Haha när jag såg toan så kom jag o tänka på den toastolen som står ut med vägen till Dalarna som är pyntad med blommor, jag o faster har sakt att vi ska stanna till där nångång men det blir ju aldrig av och vi ska åka upp i slutet av månaden så jag tror nog att jag ska se till så vi stannar till där o gå på toan kanske ? xD
Nej får väl se om man stannar till där nångång ;)
Sitter mest och väntar på att mannen ska komma hem! Det är väl en ca 3 timmar kvar ? Ja vi får väl se när han kommer :) Idag blir det hemma gjorda hamburgare till middag, blev så sugen på det igår när vi var o handlade!
Hittade även mina ögonblink så nu har jag så det räcker ett tag framöver hoppas jag :)
Annars får jag väl åka in till gislaved o köpa nytt för här finns det då inte längre!
Nej plutten börjar vakna till låter det som så får nog stänga ner här nu.


Love S

Av Sofia Skoog - 11 oktober 2012 08:09

Livet är underbart just nu :) har min egna lilla familj o underbara vänner runt omkring mig här hemma :)
Jag är så tacksam för allt! <3
Att ha så fina människor i min närhet gör mig mycket glad! :)

Måste bara få säga att
Jag är inte guds bästa barn men det är ingen vill jag lova. Alla snackar vi skit o sviker någon nångång så är det helt enkelt o det är bara att vänja sig! Den som påstår nått annat har då inte alla hästar hemma! ;)

Idag händer det nog inte så mycket vad jag vet! Blir nog en promenad iaf för det ser ut som om att det ska bli fint väder :)
Har morgon mys med min bajsande plutt just nu haha <3
Nej ha de bra!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards