sofiaskoog

Alla inlägg under juni 2013

Av Sofia Skoog - 29 juni 2013 10:03

Nu är vi påväg hem eller ja vi åkte runt 9 så åkt 1 timme ;) haft en bra vecka, alltid lika jobbigt att åka från farmor då hon blir så ledsen men blir det som vi tänkt kommer hon ner o hälsa på en vecka :) <3
Man ska vara rädd om sina nära o kära o ta hand om dem rätt som det är så finns dem inte mer! Min farmor är bäst fast att hon klagar o har sig ibland men det gör ju gamlingar så bara leva med det ;)
Ska bli kul att få ner henne så hon får se hur vi bor också o slippa vara ensam! <3

Love S

Av Sofia Skoog - 27 juni 2013 17:05

Dem ringde innan o frågade om jag ville jobba nån dag v30-31 självklart tackar jag ja :) Så på onsdag ska jag dit o prata med dem o se vad dem säger var långa pass sa hon men det kvittar jag får ju pengar :)

Idag har vi varit ute o ätit farmor fyller ju år så vi bjöd henne på mat det blev en plankstek gud så gott det var :)
får se vad som händer resten av dagen har hittat ett par skor jag vill ha men vet inte ännu får se helt enkelt.

Love S

Av Sofia Skoog - 26 juni 2013 22:29

nästa gång tar jag in på hotell för då kan jag iaf lägga conrad i tid! känns helt värdelöst när det blir så här vi kämpar hemma med att få in tider och allt var frid o fröjd men ja inte nu längre nu får vi väl börja om på noll igen.. Gnäll gnäll gnäll ja inte så konstigt men inte kul för mig!

Love S

Av Sofia Skoog - 26 juni 2013 12:02

Det regnar här i krylbo idag ni har det iaf i te bättre än jag ;)
händer väl inte så mkt idag heller blir en sväng in till Avesta iaf farmor o monica är på sjukan då farmor hade en tid där så ja dem kommer väl snart! Conrad sova o jag o flisan bara sitter här haha
trött är jag men så äre ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 25 juni 2013 14:05

Conrad sover middag nu o vi sitter på balkongen eller ja jag gick in nu en stund!
Dagen igår var toppen umgås en heldag med bästa Emelie o söta freja :) jätte mysigt
område dem bor på hade lätt kunnat flytta dit. Idag åkte jag monica flisan o conrad o badade en stund medans farmor var iväg, conrad tyckte det var kul iaf o är det fint på fredag åker vi o bada igen :) imorgon blir det stan tror jag o på torsdag ut o äta mat o fira farmor ja vi får väl se vad som händer!

Love S

Av Sofia Skoog - 24 juni 2013 09:00

Nu sitter jag här på krylbos station kom lite för tidigt visst haha om 20 min går tåget mot borlänge o sen djurås :)

Nu blev det kyligt igen sitter dock i skuggan haha men på vägen hit höll jag på att dö!

Love S

Av Sofia Skoog - 23 juni 2013 21:59

Nu sitter vi här hemma hos farmor, spelat plump o tagit det lugnt :) imorgon blir det att åka till Emelie <3 vara där en hel dag :D
Sen får vi se vad som händer resten av veckan!

Love S

Av Sofia Skoog - 22 juni 2013 09:59

Men det känns som söndag! Ta det lugnt nu iaf tills Emelie kommer ner :) <3
Idag ska vi hämta hem conrad, diska tvätta o packa för imorgon drar jag o conrad med monica o flisan till dalarna o hälsar på lille farmor :D <3

Nu ska jag göra kaffe o äta lite frukost innan det är dags att plocka ihop en maskin tvätt!
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards