sofiaskoog

Alla inlägg den 20 oktober 2012

:)

Av Sofia Skoog - 20 oktober 2012 22:54

Haft en bra o mysig dag fast att det vart lite knas!
Mannen o jag har lagat mat o så tog vi även en promenad till ica, skulle köpa målafärg men det fanns inte där! Får helt enkelt beställa hem eller hitta i nån affär! Måste till ullared med om jag får mina pengar och har råd självklart! Köpa ny jacka :) o där borde det finnas färg så väntar nog på det!
Nej nu ska jag sova :) mår lite illa har nog druckit för mycket julmust haha får nog ta en paus från det nu!

Älskar min lilla familj
Jag är så lycklig <3
Love S

Av Sofia Skoog - 20 oktober 2012 16:44

Nu är jag så jävla trött på att bli anklagad för saker hit o dit! Jag orkar inte med att ta massa skit mer, jag har redan haft ett helvete till liv där jag fått ta emot massa skit o t o m mått så jävla dåligt att jag vill dö!! Nu är jag världens lyckligaste o det kan ni väl låta mig vara ? Jag älskar HELA min familj inte bara några!! O att jag bara tänker på mig själv är det dummaste jag hört har alltid tänkt på andra innan jag tänkt på mig själv men ibland måste man faktiskt vara egoist, kanske därför jag mått så jävla dåligt också för att jag hellre har tagit hand om andra innan jag tagit hand om mig själv!! Men nu har jag en son o tänka på också o han ska få ha en mamma som är lycklig en mamma som mår bra o då måste jag tänka på mig själv ibland! Så snälla sluta anklaga mig för saker jag gör faktiskt mitt bästa...

Av Sofia Skoog - 20 oktober 2012 12:15

Ja idag händer det väl inte så mycket!
Igår käkade vi på hotellet med Mikael o Emelie sen drog vi hem hit o spelade plump och jag vann såklart ;)
Testade även Morbergs vita vin och blev besviken den var verkligen inget för mig! Frågan är ju om man vågar testa det röda med ? Äsch får väl provsmaka av någon nån gång kanske ? haha


Plutten sover just nu får se hur länge han gör det! :) Vart ännu en bra natt! Jag har fått sova till 5 iaf o sen sovit lite till o från sen dess!
Suttit och satt in lite bilder i Conrads bok är ju en del bilder kvar som ska in men måste vänta lite iaf ;) Så jag har nått att göra om dagarna.. Ska försöka beställa hem färg så vi kan göra hand o fot avtryck också.
Blev så sugen på att tatuera mig igår vill ju självklart ha Conrads namn på armen men vet inte vart ännu antingen på sidan,handleden eller där jag har min stjärna fast på andra armen då! Sen vill jag ha en svala bakom örat :)
Ja jag får se när det blir av, snart hoppas jag :D Har ju inte tatuerat mig på evigheter så det är väl dags nu!


Åh i veckan ska jag få ÄLGKÖTT! vart så sugen på det i evigheter nu och så skickade jag o frågade Kristina ( min extra mamma :D ) Om jag kunde få köpa lite eftersom dem alltid har det hemma ju! Men jag skulle få det istället sa hon! åh vad jag längtar tills jag kan få äta det, det var så lääääänge sen och jag måste nog fixa recept på vad hände nu pasta så jag kan göra det nån dag med! Saknar hennes mat faktiskt, saknar att vara där uppe så ofta så i veckan blir det att gå upp o ta en kaffe om hon är ledig :) Har många fina minnen där ifrån fina människor! <3


Nej nu ska jag kolla runt lite på datan ska ju hitta julklappar! Pappa önskar sig grillvantar ja det är inte så svårt o hitta men vore kul att fixa till nått snyggt till han! Får se vad jag hittar på nått mer ska han få iaf :)
Ha de bra!
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards