sofiaskoog

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofia Skoog - 31 oktober 2012 18:27

Ja idag har vi haft fin besök av Kalle :) Det blev inte alls så länge de var lite tråkigt men vem vet jag kanske tar med mig plutten till Falun imorgon ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket!
Saknar min man faktiskt, men snart ses vi :)

Love S

Av Sofia Skoog - 30 oktober 2012 23:24

Ja det får jävla med bli kiropraktorn när jag kommer hem! Min rygg är totalt sönder känns det som, usch fy blä!

Av Sofia Skoog - 30 oktober 2012 11:04

Nu är snön borta igen! Ja det var inte länge det var här haha
Fast ganska skönt det snön behöver ju inte komma redan nu, kan gott vänta till jul :)

Imorgon ska jag få träffa Kalle :D
var länge sen så det ska bli roligt o så ska han få träffa plutten också! :)
Ne nu orkar jag inte skriva mer!

Love S

Av Sofia Skoog - 29 oktober 2012 21:45

Ja här uppe är det snö! Vilken tur att jag tog vinterskor o jacka :) glömde dock halsduken så får nog köpa ny imorgon haha

Det gick jätte bra att åka hit plutten var lugn :) får se vad morgon dagen har att erbjuda! Det blir iaf att åka o handla lite, måste ha blöjor m.m

Love S

Av Sofia Skoog - 29 oktober 2012 06:47

Sitter här med plutten i min famn! Han sover iofs o jag vet icke om jag vågar lägga ner han.. Han har inte bajsat sen i förgår min lille plutt :/ det är så jobbigt när han har så ont, någon som har förslag på vad man kan göra ?

Hoppas verkligen att han kan bajsa snart! <3
Idag åker vi till Dalarna ja vi får väl se hur det går, hoppas att både resan och veckan ska gå bra :) måste kolla igenom väska en gång till o packa ner det sista! Ska försöka äta lite frukost nu medans han sover!

Love S

Av Sofia Skoog - 28 oktober 2012 14:55

Åh underbara söndag!
Plutten vart kinkig hela morgonen inprincip, men bästa mamma o syster kom hit o hämtade honom o har haft han hela eftermiddan <3 Gud vad skönt vi haft det, vi har hunnit duscha, tatuera, vila, handla, ätit o diskat o så har jag packat! Utan pauser :D


Men snart kommer han nog hem! :) Om mormor o moster vill släppa han haha
Packa ner det sista i väskan imorgon får icke glömma bärselen bäst att lägga ner den nu kanske ? 
Lär ju kolla igenom väskan 100 gånger som vanligt så jag har allt jag behöver!
Vinter jackan hänger på vädring eller ja det har den gjort sen igår kväll så jag hoppas den inte luktar äckligt, kände inte så mycket när jag var ute nyss iaf :) då kan jag ha den upp och mina nya fina vinter skor!
Nej ska kolla runt lite o läsa lite bloggar innan plutten kommer hem!
Tack ännu en gång mamma o cissi för att ni haft plutten så länge :) <3


Love S

Av Sofia Skoog - 27 oktober 2012 17:52

Ja det var den kvällen det! -.-
Kan lika gärna gå o lägga mig nu, ingen ide att vara vaken ändå känns det som!

Av Sofia Skoog - 27 oktober 2012 10:07

Får se vad dagen har att erbjuda idag, jag håller på att tvätta kläder iaf så jag o plutten har rena kläder nästa vecka!
Fixat lite julklappar nu! Får väl hoppas det är nått att ha ;)
Ska försöka umgås mkt med min man denna helgen, ska ju vara borta från han mån - fre blää! Men det kommer nog gå super bra ändå :)

Är bara lite fundersam hur det kommer gå med plutten men det ska nog gå jätte bra, eller vi får hoppas det iaf.

Mycket att tänka på att man ska ha med sig, iofs glömmer man nått så får man ju snällt gå o handla det med ;)
Nej blir väl att packa väskan imorgon kanske ska skriva en packnings lista ? Eller nej det behövs nog inte, lär ju springa runt här imorgon ändå som en galning o kolla väskan 100 gånger innan vi åker haha
Nej nu måste jag springa på toan.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards