sofiaskoog

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 25 oktober 2012 18:21

Haha jag tycker det är så roligt att sitta o läsa vad folk skriver på rampljuset för att få uppmärksamhet o kommentarer m.m
Aja så äre plutten har gått upp jätte bra i vikt väger nu 5420 tror jag det var haha så nästan gått upp 200 g på 1 vecka!
Nästa vecka blir det ju ingen bvc då vi åker upp till farmor lilla :) Det ska bli skönt att slippa gå dit på en hel vecka.
Var ju på stor o liten idag med, ja det funkade väl men kanske inte är nått för Conrad men det är ju aldrig fel att gå dit ändå för att umgås!
Imorgon drar jag in till Värnamo för att umgås med Elin gå på stan o så, var så länge sen jag var där inne känns det som bara åkt igenom eller vart på sjukan när jag vart där, men nu blir det ju stan o lunch mycket trevligt :)

Får väl se om man stöter på någon mer eller nått! Ska nog köpa mössa, vantar o jacka till plutten :)

Kollar lite nu i förväg vad som finns så man slipper att hålla på att springa fram o tillbaka för mycket!
Nej ska forts kolla runt nu.
Love S

Av Sofia Skoog - 25 oktober 2012 07:51

Nu sover plutten igen, så jag passar på att sitta lite vid datorn!
Hade behövt att gå till vc o ta prover idag får se om jag gör det eller inte beror ju på plutten isf måste jag ju ta med han! Får väl ta han i bärselen eller nått :)

Ska även till bvc idag och sen vidare på Stor & Liten med My och nån mer, det ska bli intressant att se om det är nått att gå på :) Det hade ju vart trevligt så man har nått att göra om dagarna iaf varje Torsdag!
Köpte en jätte mysig kofta igår den är varm o skön så jag slipper frysa o det är mycket bra tycker jag.
Måste tvätta med så jag har rena kläder till Måndag åt både mig och plutten men denna gången ska jag inte ta med mig onödigt mycket kläder xD

Ne ska väl kolla vidare!

Love  S

Av Sofia Skoog - 25 oktober 2012 06:59

Att stiga upp, plutten vill inte sova mer haha aja så är det! Åh vad jag med hade velat åka upp till bästaste Emelie nu i helgen, men vill ju inte åka tåg med plutten så långt o jag åker inte upp förens på måndag med faster o kusinen! Tänk att jag ska vara borta med plutten från mån - fre jag undrar hur det ska gå haha
Får ju iaf träffa massa fina människor, Kalle kommer förhoppningsvis in på en fika o mitali ska förmodligen fixa mina naglar :)
Ja det kommer nog bli en awesoome vecka! Får se om även Ann har tid att träffas det hade vart kul om något, det var väl ca 10 år sen vi träffades ?
Ja herregud tiden bara springer iväg!
Nej ska väl mysa med plutten nu.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards