sofiaskoog

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Skoog - 31 maj 2013 12:20

Till Frida o sara för att ni är så bra! Nu kommer jag iaf närmre hemåt när vi åker från gbg :)
Kom ihåg det gott folk erbjud inget som ni inte kan hålla!!
Nu börjar det kännas bättre iaf, awesoome.

Var ute o gungade innan med conrad men han vart så trött så vi fick gå hem igen o nu sover han så sött eller ja gjort det ett tag! Ska vi kanske ge oss på o bada idag med? Ja vi får se han tyckte ju om det iaf :)

Love S

Av Sofia Skoog - 31 maj 2013 07:36

Lördag imorgon och jag börjat känna mig som världens sämsta mamma som ska åka ifrån min lille plutt! Försöker intala mig att jag behöver detta.
Kommer bli jätte jobbigt att åka :/ men jag fixar detta o förhoppningsvis går veckan fort så jag kan komma hem till mina killar <3

Idag ska vi ta oss en promenad o gunga lite kanske :) ikväll kommer pappa/morfar på besök ska bli så trevligt! Blir lite mat o spel kanske :)

Får se hur helgen blir kanske jag ångrar mig o stannar hemma vem vet haha inte så pepp men det kanske kommer ;)
Ne nu ska jag försöka söva min kinkiga lilleplutt

Love S

Av Sofia Skoog - 30 maj 2013 13:11

På balkongen tills Conrad vaknar då ska han få mat och sen tar vi nog o bada lite eller ja han iaf! Dem hade inte en enda pool i hela ss så vi får ta baljan bättre än inget ju ;)

Sitter o saknar adam lite extra idag vet inte varför men jag har sådana dagar då jag tänker o saknar han lite extra! Älskade, bästa fina lillebror <3

Idag o imorgon ska jag mysa extra med mina pojkar här hemma! Ni är det bästa jag har <3

Love S

Av Sofia Skoog - 30 maj 2013 07:24

Conrad sov inte så mycket bättre inatt jag funderar på varför det blivit så här! Samma tid varje natt typ, ja vi får väl hoppas det blir bättre. Sitter iaf här med mitt kaffe väntar på att conrad ska somna igen så jag kanske kan blunda ögonen en liten stund till :) händer inte så mycket idag ska ta mig en eller två promenader iaf!

Love S

Av Sofia Skoog - 29 maj 2013 19:02

Drog ju en sväng till gislaved för att hämta pass o köpa lite alkohol åt även mat på chili taai med faster men blev lite besviken då det inte var så jätte gott! Köpte även ett par aprikos färgade shorts för presentkortet jag fick av kim som jag tänkte ha på söndag :)

Trött som attans är jag så jag hoppas verkligen jag får sova bra inatt :)
Love S

Av Sofia Skoog - 29 maj 2013 09:29

Maskinen är i full gång, blir en maskin imorgon med tror jag :)
Conrad sover och jag sitter vid datorn och kollar lite, mannen glömde sina nycklar så han kommer väl hem o hämtar dem antar jag antingen nu eller senare det märker vi ju !
Händer inte så mycket mer än gislaved idag vad jag vet iaf, blir ju min promenad där får se när vi kommer hem om vi hinner hem innan han ska ha mat eller inte, tar iaf med mig maten ifall att, nu kom mannen iaf så nu har han sina nycklar och mobil laddare ;)
Ne ska väl titta tvn lite innan conrad vaknar


Love S

Av Sofia Skoog - 29 maj 2013 06:20

Jaa jag behöver sova mer, dålig natt o en unge som vaknar tidigare än vanligt..
Hoppas på att han ger mig lite mer sömn!
Huvudvärk delux bläää..
Aja blir iaf gislaved idag hämta pass o köpa lite alkohol till helgen :)

Love S

Av Sofia Skoog - 28 maj 2013 18:48

Jag vet inte tappar det hela tiden..
Inte så kul längre när man inte har så mycket pengar men vi får se hur det blir ska iaf in till gvd imorgon o köpa alkohol o hämta pass! Tvätta lite med kanske vore ju bra o ha rena kläder ;)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards