sofiaskoog

Alla inlägg under november 2012

Av Sofia Skoog - 30 november 2012 22:52

Sitter här i soffan med plutten i famnen o myser lite! Idag var jag o hälsa på kusinen o det är alltid lika trevligt att träffa henne + familjen :)
Pratade om allt mellan himmel o jord!

Sitter o funderar på vilken tele jag ska ha om man får byta för halebop, antingen S3 eller galaxy note ? ja vi får se. Hoppas verkligen jag får byta iaf denna bara krånglar! Återstår att se om dem vill göra mig till en glad kund;)
Ne forts kolla filmen nu
Love S

Av Sofia Skoog - 30 november 2012 09:55

Idag blir de Gvd en sväng som sagt!
Hämta pluttens babygym o hälsa på kusinen :)

Verkar som att hela Sverige har snö förutom vi, jävla skönt är de ;) Men det kommer väl haha
Mobilen är lite knas som vanligt ska allt kolla upp hur långt jag har kvar tills jag kan skaffa en ny mobil, är säkert 1 år -.- blää men det är bara att vänta isf! kolla upp försäkringen med kanske ? skaffa ny om den gått ut? haha då kanske jag kan lämna in den sen? Men köpte min på expert kommer aldrig få den lagad isf xD aja sånt är livet!
Ne kolla tvn nu o njuta av det lugna.

Love S

Av Sofia Skoog - 29 november 2012 21:25

Är jätte trött o hoppas att plutten somnar snart så jag hinner sova lite iaf innan det är dags för mat! :)
Hoppas jag får sova i helgen men det märker vi..
Drar in till gvd imorgon för att hämta babygymmet o sen hälsa på kusinen :)
Tror nog allt att hon glömt bort att jag skulle komma, ja det blir inte lättare att komma ihåg saker ju äldre man blir eller hur Paula ? ;)
Vet inte vad som händer på kvällen, mannen ska äta med Emil så jag får väl äta själv om jag nu orkar göra de!
aja får se vad som händer.
Ne ska försöka få plutten till att somna nu <3

Love S

Av Sofia Skoog - 29 november 2012 17:43

Tog mig en lång promenad till skeppshult idag så hoppade stor o liten! Tog dock bussen hem för det var så kallt!
Får nog ta mig promenader dit nån mer gång :)
Kollar tv med plutten nu o han bara suger på sina händer hur kan de vara gott ? så äre ;)
är så sugen på nått men vet inte vad blää så jobbigt får helt enkelt vara utan!
Ne ska forts glo nu

Love S

Av Sofia Skoog - 29 november 2012 09:56

Idag blir det stor o liten, blev inget förra veckan då jag vart sjuk!
Dricker lite kaffe just nu o hoppas att jag hinner hänga tvätt o diska innan det är dags att gå har dock till halv 2 på mig iaf så ska nog allt hinna :)
Pratar med världens bästa Emelie, gud vad jag saknar henne <3 blää hoppas vi ses snart, hade jag haft körkort hade jag allt åkt för länge sen :)
Ne nu sover plutten försöka fixa tvätt o disk nu då !

Love S

Av Sofia Skoog - 28 november 2012 09:27

Vet inte vad som händer idag, blir så uttråkad av att inte göra nått haha hoppar vmo idag då plutten vart kinkig.
Diska får jag väl göra iaf o hänga tvätten! Måste verkligen tvätta upp allt nu men blir bara två tvättar idag då vi bara har ett torkställ!
Kanske ta mig en promenad ?
måste ju få bort fläsket nån gång iaf lite av det haha
nej kolla tv o försöka söva plutten så jag kan diska m.m sen :)

Love S

Av Sofia Skoog - 27 november 2012 21:32

Fikade med lilla Daniel idag o det var mycket trevligt :)
Efter fikan drog jag till faster på kaffe o lite tjöt!
Julia o Bea kom förbi även dem o gud vad dem växer upp fort var ju inte alls så länge sen dem var små haha
Ja tiden den går snabbt den! Blir nog hemma imorgon mår inte så värst bra just nu, får se hur jag mår imorn.
Blir att mysa med plutten när mannen går o lägger sig ?
Jag älskar min lilla familj ni är mitt allt mina fina killar :) ?

Love S

Av Sofia Skoog - 27 november 2012 06:54

plutten vakna 6 o ville ha mat, jag hoppas det fortsätter så här o det inte bara är nått tillfälligt :) idag blir de att åka in till Gislaved en sväng i eftermiddag för att fika med Wärme :) Innan dess ska jag fixa julkorten o kanske baka fixa en tvätt med jaa vi får se vad jag hinner. Slå in lite julklappar med kanske ? ja vi får se vad som hinns med, nu ska jag mysa med plutten!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards