sofiaskoog

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 8 oktober 2012 23:24

Ja säger väl god natt nu frågan är ju bara om jag får sova! Just nu är han lugn iaf, men han är duktig på att luras. min lille plutt.
Nej passa på nu kanske
tjingeling!

Av Sofia Skoog - 8 oktober 2012 13:22

Tog en promenad med plutten till apoteket innan o köpte miniform se om hans magknip släpper :) ska bara komma ihåg att ge han de varje gång innan han ska äta också! Det hade ju vart lättare om man kunde blanda i det i ersättningen, men allt ska väl inte vara enkelt ;)
Fått en tid för röntgen nu, ja vi får se om jag måste ändra eller inte mannen jobbar ju men kollade med svärmor lilla så får se vad hon säger! :)
Nej ska väl passa på att plocka lite när han sover tror dock han vaknar när som nu snart o vill ha mat!
Jag älskar min lilla familj <3

Av Sofia Skoog - 8 oktober 2012 09:38

Ny vecka, tiden bara flyger fram känns det som :) Var på bvc innan idag o plutten hade ökat bra i vikt, fick en ny tid på fredag för att väga han igen dock men det är bra att han går upp i vikt iaf :) Nu ligger han o sover borde göra detsamma egentligen men får se! Han vaknar väl om jag lägger mig ner ;)
Idag händet det nog inte så mycket ska till apoteket iaf o köpa miniform droppar o se om hans magknip släpper, det hade vart toppen :)
Nej ska nog prova att lägga mig ner en stund!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards