sofiaskoog

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Sofia Skoog - 13 oktober 2012 17:52

Idar har det inte hänt så mycket, tog mig en promenad bort till bäste far innan och lämnade en födelsedagspresent till han :) Får hoppas han blev glad av den! Sen tog jag mig en promenad bort till Mor lilla och drack lite kaffe, Bengt var där och fick hålla Conrad för första gången :)
Det blev potatismos o fiskpinnar till middag idag, ja mannen fick bestämma jag föreslog något helt annat men han vart sugen på fiskpinnar o då blev det de med, Peter lilla är här på besök o det var länge sen man träffade honom även han fick lite mat i magen, nu sitter dem o spelar xbox ja inte fan är det ovanligt ;) Dessa killar att dem kan tycka det är så roligt att sitta o spela så länge! Men det är ju bra att dem underhåller sig på ett sätt iaf :)

Nej får se vad som händer mer ikväll ska kolla runt lite här på datorn nu! Se om man hittar nått skoj kanske ?
Blir nog mer till att jag får drömma mig bort men vad gör det ? Då slösar jag inga pengar haha

Ha en bra kväll gott folk!

Jag älskar min lilla familj <3
Love S

 

Av Sofia Skoog - 13 oktober 2012 08:13

Haft sov morgon, mannen tog matningen imorse :) <3
Han tog även matningen igår kväll så jag var bara uppe vid 3 o matade plutten :) underbara natt!
Mannen ska iväg o hjälpa sin kusin vid 9 så då får jag ha morgon mys med min lille älskling ska passa på att äta nu innan han drar iväg så jag får någon mat i magen :) Idag händer det väl inte så mycket, kommer hit lite folk idag o hälsar på mycket trevligt!
Ska försöka komma iväg till Värnamo snart med o hälsa på skolan, nu är han ju så pass stor att man kan dra iväg men får nog bli i slutet av månaden eller i början på nästa då jag förhoppningsvis har pengar :)
Fick hem pappas födelsedagspresent igår o det var så fint :) <3 får hoppas han blir glad av det! Ska bara komma iväg o lämna det också inte det lättaste just nu eftersom han inte har hiss haha
Men men nu ska jag äta lite!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards