sofiaskoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Skoog - 2 mars 2013 10:27

Idag har vi fullt upp mannen är o slänger lite skit på tippen sen ska vi äta lite o jag måste duscha innan vi drar till guslaved för att handla lite o sen iväg på dop för bäste Leo :) ikväll ska vi nog bara ta det lugnt igen! Det är ganska skönt det med ibland :)
Diskat o fixat tvätten har jag hunnit med ska nog tillaga lite blåbär till plutten! Mums haha
Göra lite rotmos kanske? O nått annat gott jaa vi får se ska iaf tillaga laxen vi har till han det måste vi o nu kom mannen så då blir det enklare ;) fucking awesooome

Av Sofia Skoog - 1 mars 2013 08:35

Äntligen fredag :) har vart igång hela morgonen typ! Vikt tvätt startat en ny maskin krånglat med vagnen o så har Conrad fått sin morgon gröt o nu ligger han o sover igen! :) dags att diska lite nu då kanske ?
Trodde inte conrad skulle sova hela natten eftersom han åt så lite vid halv 8 men jävla med det gjorde han, vaknade halv 8 o så bytte vi blöja sen åt han gröt o nu sover han igen! Underbara unge ?
Fint väder ute idag med är våren o varmen äntligen påväg? :) me love it
Nej ska gå o titta hur jag gjorde med ryggstödet så jag kan sänka det med haha

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards