sofiaskoog

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Sofia Skoog - 21 mars 2013 19:19

Ja idag har det vart en bra dag, gick o käkade lite på kinan innan med My, Aicha, Madde o William o ja självklart cnoddas! efter det drog vi till kyrkan för att gå på stor o liten, idag serverade dem våfflor o gud vad gott det var det var sjukt länge sen jag åt det! Var sång stund men orkade inte sitta här inne bland allt oljud så vi gjorde klart fiskarna som vi med gjorde idag! Cnoddas fick en lila fisk :D Jätte nöjd blev jag haha

Idag har även Conrad och Aicha vart vänner på riktigt utan massa gråt haha, tummen upp för det! Fick en fin bild på dem båda två när dem låg jämte varandra, så fina så <3
nej nu ska jag slänga mig i soffan o glo tv med mannen o cnoddas!

Love S

Av Sofia Skoog - 21 mars 2013 06:59

Alla fina människor där ute. Är så trött men vad gör det när jag får titta på världens finaste unge <3 Idag ska jag o plutten ta oss en dusch, för mamman här i huset måste verkligen duscha :)
Nehe vänta på att conrad ska vakna så jag kan ge han lite frukost och sen slänga i tvätten då hans pjamas ska med in i tvätt maskinen får jag allt vänta!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards