sofiaskoog

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Sofia Skoog - 12 mars 2013 08:02

så funkar bloggen igen, den krånglade för mig igår så kunde inte skriva nått framåt kvällen!
Hade en mycket bra dag igår, det gick bra hos sjukgymnasten och jag ska dit igen om 2 veckor för att prata lite :) Ska börja tänka på vad jag äter så jag kan gå ner i vikt ordentligt! Träning har jag så det räcker haha

Medans jag var där passade Bäste syster Conrad :) bra att man har folk som vill o kan ställa upp när man behöver det!
fick även ett snabb besök av bäste Elin :D Åh vad jag saknar dig din lillskit! Vi borde ses oftare och LÄNGRE när vi väl ses <3


Vill så gärna åka utomlands men vet inte om jag ska åka med Conrad eller utan eller om jag beställer en sista minuten då tony ändå ska vara pappa ledig :) Ja vi får se hur jag gör för utomland vill jag nog!
Måste ligga i med min hårdträning nu iaf :D Klarade plankan i 30 sekunder igår och det känns skönt, måste verkligen göra den så mina magmuskler går tillbaka till rätt plats !

Ska väl gå min vanliga promenad idag o sen får vi se vad som händer, se om Elin o Leo vill leka kanske ? :)
Jaa vi får se ska iaf ta tag i tvätten som ska in i skåpen o sen en tvätt som ska hängas upp!

Disk har jag med! aja jag har hela dagen på mig haha

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards