sofiaskoog

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Sofia Skoog - 24 mars 2013 16:23

Allt känns så onödigt just nu..

Känns som allt är planerat i onödan också..

Aja livet är inte lätt! Håller iaf tummar o tår att inget förendras nu då!

Har fått vila en stund nu så jag hoppas det hjälper lite, mannen jobbar ju bara mån - tors denna veckan så jag överlever förhoppningsvis o så tis - fre nästa vecka :D Sen kommer bästa flisan hit nångång under sitt lov o umgås med oss, ska bli så trevligt men det blir ju inte förens efter påsk, så vi får vänta några dagar till haha <3 


Så får väl se helt enkelt vad som händer nästa veckan om det är nån som vill ses kanske!
Nu ska jag umgås med mannen!

Love S

Av Sofia Skoog - 24 mars 2013 08:42

Söndagen är här o snart börjar vardagen igen, blää!
Händer väl inte så mycket idag, ska försöka på mig en lång promenad i min ensamhet iaf om mannen tillåter :D det hade vart grymt skönt, speciellt när det är sånt fint väder.

Har diskat nu på morgonen som vanligt, vad jag önskar mig en diskmaskin ibland alltså! Så grymt tråkigt att bara diska hela tiden.. Men sånt är livet!
Just nu ligger dem båda två och sover, dem var visst lite trötta så jag tar mig en stund här vid datorn i min ensamhet!
Är lite trött jag med men vad gör det ? är så van att vara trött så det gör väl inget.
Får väl se vad som händer i veckan, om man har några vänner eller inte ? orkar inte vara den som hör av mig heller hela tiden ;D men det märker vi väl.. Allt var så mycket bättre när Emelie bodde här då hade jag ju nån att dricka kaffe med varje dag <3 Me miss that girl!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards