sofiaskoog

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Sofia Skoog - 10 mars 2013 18:43

Paula skickade ett sms innan om att Flisan sa igår att hon bara ville ha en lillebror om hon fick Conrad eftersom han är världens gulligaste o snällaste! <3
Jag kunde inte ha valt en bättre fadder/gudmor till Conrad än älskade flisan, tänk vilken tur han har som har henne!
Flisan du är bäst glöm inte det :)

Av Sofia Skoog - 10 mars 2013 13:34

Idag har vi stor städat igen lite stökigt på bänkar/bord men va fan det blir det alltid ändå haha
Men golven är rena och conrad har fått en bilmatta på sitt golv nu :D

Det lagas mat här hemma idag blir det en stek till middag så vi väntar väl mest på att den ska bli färdig!
Jag tror jag ska ta o rensa lite i lådorna ? På bänkern ? Ja vi får se vad jag har lust med att glra nu ;)

Snön är tillbaka -.- My hade rätt, usch jag vill inte ha nån snö ge mig VARMEEEE så man slipper frysa så mycket börjar bli ganska jobbigt nu!
Så att så kan det väl vara..
Får se när Paula hör av sig o kommer med plutten <3

Love S

Av Sofia Skoog - 10 mars 2013 08:34

Har jag fått sova en hel natts sömn eller jag vaknade av att gå på toan o smsade tony annars inget annat, ryggen har inte krånglat och det känns så jädrans bra :D
Utvilad är jag, fast det hade ju vart gött att sova ännu mer haha Så man kanske blir utvilad för flera år framöver ;D Det hade vart toppen kan jag lova!

Nu får vi se när min älskade plutt kommer hem, det märker vi väl <3
Tror han har det toppen hos Paula + familj, blir riktigt bortskämd haha

Nej nu ska jag göra mig lite kaffe


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards