sofiaskoog

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Sofia Skoog - 17 mars 2013 18:30

Nu är resan bokad till tunisien :D Så underbart skönt att ha det gjort !
Nu får folk tycka vad dem vill om att jag åker utomlands utan min son men jag tycker att barnen behöver egentid med sin pappa med utan att mamman är i närheten! Så sluta skriv att man är en dålig förälder bara för att man vill åka iväg och ha kul med sina vänner och få njuta lite :D
Haha blir så trött på vissa människor ibland, varför skulle man inte kunna lämna ifrån sig sina barn egentligen ? Jag tycker det är skönt att få sova vissa nätter då min son inte sover hela natten utan att vakna några gånger och det tar ju på krafterna.
Men men alla har vi ju olika åsikter o det är bra tycker jag :)

Är sjukt taggad iaf och jag måste komma ihåg att jag ska fixa nytt pass också xD Det vore ju bra att ha det gjort innan resans avgång så vem vet det får väl kanske bli en tripp till värnamo nån dag ? blää så tråkigt men det är ju ett måste.
Fucking awesome, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag bara ta det lugnt i soffan förhoppningsvis :D

Love S

Av Sofia Skoog - 17 mars 2013 11:47

Igår var det en trevlig kväll hos Mikael och Emelie! :) Blev dock inte så jätte länge där då vi hade med oss plutten! Men det gick så bra då ändå.
Idag har det inte hänt så jätte mycket slängt i en tvätt mannen har diskat och ja allt känns så segt idag, länge sen jag kände mig jätte seg men det ska nog bli bra sen, Pernille ska ju komma hit på kaffe så då kan jag ju inte vara allt för seg eller ? Kanske ska se om jag hinner baka lite frukostmuffins ? Eller var det bullar ? kommer inte ihåg haha har iaf ett recept där ute :) Se om det är nått att ha ? Det verkar ju gott iaf när man läser receptet!
Kan försöka komma ihåg att lägga in receptet här sen när jag gjort dem :D

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards