sofiaskoog

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Sofia Skoog - 15 mars 2013 17:05

Vart en bra dag idag, träffade Jana vid halv 12 o så käkade vi lunch ihop och pratade en massa Tack så mycket :D

Alltid lika trevligt att umgås med dig!
Annars har det inte hänt så mycket, tränade som vanligt imorse, blir så irriterad att mina rörelse ibland inte blir godkända när jag inte kan lyfta mig mer uppåt t ex ? aja så äre bara att hoppa över den när dem inte kan acceptera mina rörelser xD
Men allt känns så mycket bättre nu för tiden med all träning och så, hoppas verkligen det ger resultat snart!
Det hade vart awesoome. Speciellt nu när det blir Tunisien eller jaa det beror på Amanda nu och hennes jobb får hoppas det verkligen blir av :D Hittat ett billigt hotell i närheten av robin o dem ju så det blir ju awesoome.
Snart dags för tacopaj det ska ju tilllagas först men mannen tränar så när han tränat klart sätter vi igång hoppas jag!

Hoppas ni haft en lika bra och solig dag som jag haft :)

Love S

Av Sofia Skoog - 15 mars 2013 08:02

Plutten sov hela natten utan att vakna o vilja ha mat fast att han bara åt 120 vid 8 :)
Så nu är jag en glad o utvilad mamma. Sitter o räknar lite på om jag har råd med tunisien eller inte!
Jag hade ju velat åka med all inclusive men jaa annars finns det ju en billig resa som det ingår frukost i :) Men vi får se ska kolla lite. Hade vart så roligt om Jessica kunde åka med, åker iväg o njuta en vecka utan man och barn och den dära Amanda hon behöver inte rymma från något, eller jo det är väl verkligheten isf, och så åker vi samtidigt som min bror, sabbe, hanna, bobo, Frida o sara isf :D
Lite roligt att robin o dem lyckats boka samma flyg och hotell som frida o sara xD
Men ju mer man är desto roligare blir ju allt!
Hoppas hoppas hoppas jag har råd nu är jag mer pepp på att åka än vad jag var innan!

Nej forts dricka mitt kaffe o räkna lite
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards