sofiaskoog

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Sofia Skoog - 25 mars 2013 22:07

Det där med vänner är ganska svårt. En vän ska vara ens vän i alla lägen inte ge upp vänskapen för att man är för smal/tjock, ful/snygg eller har barn eller inte har barn..
Det känns verkligen som om att jag inte duger för vissa längre, vad beror det på? Ja jag vet faktiskt inte men det började strax efter att conrad kom till världen, sorgligt tycker jag men passar jag inte som et vän fast att jag har barn behöver ni inte skriva till mig heller... T o m vänner som fått eller har barn som "dissar" mig vad beror det på då? Är jag för tjock för att umgås med? Blir trött på allt detta, jag ska inte vara en sån snäll vän hela tiden har jag märkt för jag får bara skit tillbaka ändå.. Är väl tur att jag har min älskade familj och mina riktiga vänner för tro det eller ej jag har faktiskt riktiga vänner också :) Tacksam för dem med, det jag vill komma fram till är att det är så tråkigt att förlora ens vänner men ibland så växer man ju ifrån varandra o sånt år livet! Livet ska inte vara lätt ;)
Ta åt dig eller inte det är upp till dig själv :)
Men sitt inte o klaga hos andra KOM TILL MIG om det är nått du inte tycker om sluta vara sådana fegisar. Ne nu ska jag gå o lägga mig o krypa ner jämte min framtida man, jag älskar er så otroligt mycket mina två alldeles egna fina killar <3

Be happy!
Love S

Av Sofia Skoog - 25 mars 2013 22:07

Det där med vänner är ganska svårt. En vän ska vara ens vän i alla lägen inte ge upp vänskapen för att man är för smal/tjock, ful/snygg eller har barn eller inte har barn..
Det känns verkligen som om att jag inte duger för vissa längre, vad beror det på? Ja jag vet faktiskt inte men det började strax efter att conrad kom till världen, sorgligt tycker jag men passar jag inte som et vän fast att jag har barn behöver ni inte skriva till mig heller... T o m vänner som fått eller har barn som "dissar" mig vad beror det på då? Är jag för tjock för att umgås med? Blir trött på allt detta, jag ska inte vara en sån snäll vän hela tiden har jag märkt för jag får bara skit tillbaka ändå.. Är väl tur att jag har min älskade familj och mina riktiga vänner för tro det eller ej jag har faktiskt riktiga vänner också :) Tacksam för dem med, det jag vill komma fram till är att det är så tråkigt att förlora ens vänner men ibland så växer man ju ifrån varandra o sånt år livet! Livet ska inte vara lätt ;)
Ta åt dig eller inte det är upp till dig själv :)
Men sitt inte o klaga hos andra KOM TILL MIG om det är nått du inte tycker om sluta vara sådana fegisar. Ne nu ska jag gå o lägga mig o krypa ner jämte min framtida man, jag älskar er så otroligt mycket mina två alldeles egna fina killar <3

Be happy!
Love S

Av Sofia Skoog - 25 mars 2013 09:54

Morgonen har börjat bra :) det blev först lite träning här hemma och sen över 1 timmes promenad, så skönt! Nu är vi hemma o conrad är go o glad o springer runt i gå stolen jag funderar på om jag ska pynta mina grenar jag snodde med mig på vägen så det blir lite påsk fint här hemma :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards