sofiaskoog

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sofia Skoog - 9 mars 2013 23:19

Vart en toppen dag idag!
Ullared med mannen och ikväll har jag haft fina Elin här :D Det blev ansiktsmask pormaskdödare och spel o tjöt <3

Det är alltid lika trevligt att umgås med den tjejen vi har känt varandra i evigheter känns det som, hon och hennes familj är som min extra familj! Känner man inte dem så har man missat några underbara människor <3
Guld värda är dem allihopa!

Nu är jag trött iaf så ska nog krypa ner i sängen och sova, får väl se när mannen kommer hemåt.
Imorgon kommer iaf cnoddas hem <3 Saknar han allt men ska bli skönt att få sova fast att min rygg är som den är.
Hoppas ni alla andra haft en lika bra dag som jag


Love S

Av Sofia Skoog - 9 mars 2013 09:08

Natten har varit sådär så nu ligger mannen och vilar lite runt 10 om han nu är vaken ska vi gå mot simhallen så jag kan simma lite och han gå en promenad med Conrad! Sen blir det gislaved lämna av Conrad hos bäste Paula med familj och sen vidare mot Ullared :D Ser fram emot en avslappnad kväll tillsammans med Elin :) Ska allt köpa med mig ansiktsmask så vi kan ha det ikväll!

Skulle glo film igår men jag somnade i soffan haha efter en stund väcker mannen mig o vi lägger oss inne i sovrummet, var jätte trött verkligen, det blir inga långa kvällar här inte haha men vad gör det bättre att lägga sig i tid så man får sova hyffsat länge iaf när Conrad är hemma :)
Mannen ska över till Mikael ikväll, så han får slipper mig ;) Kan ju vara skönt det med ibland kanske haha

Nej vi har det bra vi!

Jag är så lycklig att det är han och jag, visst har vi våra problem men det har ju alla förhållanden!
Han är mannen i mitt liv och jag älskar han något enormt mycket, tänk er att jag verkligen fick han tillslut <3
Nu är vi även en liten familj, vi har skapat oss våran egna lilla familj och jag hoppas detta håller livet ut!
Me löve you


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards