sofiaskoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Skoog - 9 mars 2013 09:08

Natten har varit sådär så nu ligger mannen och vilar lite runt 10 om han nu är vaken ska vi gå mot simhallen så jag kan simma lite och han gå en promenad med Conrad! Sen blir det gislaved lämna av Conrad hos bäste Paula med familj och sen vidare mot Ullared :D Ser fram emot en avslappnad kväll tillsammans med Elin :) Ska allt köpa med mig ansiktsmask så vi kan ha det ikväll!

Skulle glo film igår men jag somnade i soffan haha efter en stund väcker mannen mig o vi lägger oss inne i sovrummet, var jätte trött verkligen, det blir inga långa kvällar här inte haha men vad gör det bättre att lägga sig i tid så man får sova hyffsat länge iaf när Conrad är hemma :)
Mannen ska över till Mikael ikväll, så han får slipper mig ;) Kan ju vara skönt det med ibland kanske haha

Nej vi har det bra vi!

Jag är så lycklig att det är han och jag, visst har vi våra problem men det har ju alla förhållanden!
Han är mannen i mitt liv och jag älskar han något enormt mycket, tänk er att jag verkligen fick han tillslut <3
Nu är vi även en liten familj, vi har skapat oss våran egna lilla familj och jag hoppas detta håller livet ut!
Me löve you


Love S

Av Sofia Skoog - 8 mars 2013 20:50

Haft en mycket trevlig dag med my timothy o aicha o självklart cnoddas! Det blev käk på chili thai och sen lite shopping, jag fick äntligen bodyn köpt och köpte även en kofta till mig för resten av presentkortet :)
Helt enkelt en toppen dag som måstes göra om snart. Nu kollar vi på gladiatorerna blir film senare om vi orkar haha
Pappa var här en sväng innan på kaffe och imorgon blir det att simma innan vi ska till gislaved o lämna cnoddas och sen åker vi mot ullareeeeed ;D
Kvällen ska jag spendera med Elin :) lite tjejkväll, ska bli så skönt att slappna av.
Nej nu ska jag forts mysa med mina älskade
Killar <3

Love S

Av Sofia Skoog - 8 mars 2013 08:10

Fredag är redan här fy fan vad underbart. Jag o cnoddas tog oss en morgon dusch så nu är vi rena och fina, senare idag ska vi in till Gislaved tillsammans med My, Aicha och Timothy :D Äta lite o handla lite!
Skickade precis iväg en sak så nu håller vi tummar och tår att det blir av haha fan vad kul det hade varit, skrattar redan xD
Ja det återstår att ser hoppas jag får reda på nått innan i alla fall så jag vet om det!
Ser ut att det kommer bli en toppen morgon och snart ska jag träna lite så jag har det gjort innan frukosten.. Aldrig vart så här taggad faktiskt och det känns helt underbart, hoppa hoppas det ger reslutat snabbt då blir jag glad :D

Jag vet faktiskt att det inte går jätte snabbt men att jag iaf går ner några kilon på veckorna! yeeeey happy girl.
I morgon blir det Ullared och Paula var bebissjuk så hon ville låna Cnoddas över natten och det får hon mer än gärna göra :) Ju tidigare dem lär sig sova borta ju bättre blir det ju sen och alla får ju tycka o tänka vad dem vill om det här med att lämna bort dem :D

Cnoddas är busig idag river ner saker från bokhyllan drar i sladdarna m.m så nu får jag ha lite extra koll på han så han inte river ner tonys xbox eller nått xD

Lyckas han väl kanske inte med men ändå!

Nej träna var det.

Jag älskar min fina lilla familj <3
Love S

Av Sofia Skoog - 7 mars 2013 18:30

Det är redan torsdag, gud vad veckorna går fort! Ganska skönt det för då går ju tiden snabbare rätt som det är kanske jag får sova hela nätterna utan en unge som väcker mig eller en rygg som krånglar ;D Haha ne då kanske t o m saknar att ha cnoddas liggandes jämte mig ibland ;) då får jag nog passa på att sno in han medans han inte är så gammal !
Var på stor o liten idag o ja det vart inte så många haha men det var lika trevligt för det.

Blir gislaved en sväng imorgon iaf handla lite på bolaget och se om nån hänkar på annars ringer jag faster så får hon plågas av mig lite :D Me lööve it!
På lördag blir det ullared vad jag längtar haha behöver nya kläder ett måttband måste jag skriva upp också om jag inte hittar vårat måste hitta det så jag kan mäta magen xD Kanske behöver 2 till det ? haha
Ne men det sägs ju att det är bra att mäta magen också inte alltid vågen visar så mycket neråt!
På lördag ska jag köpa mitt badkort så jag kan simma alla lördagar framöver :D gud vad skönt jag hoppas verkligen det tar något iaf, tränar ju varje mån,ons o fredag också ett spel vi har här hemma jätte jobbigt men lätt värt det :)
Nej ska kolla runt lite sen ska jag slänga mig i soffan som vanligt :D

Love S

?

Av Sofia Skoog - 7 mars 2013 11:12

Åh det gjorde så ont i mamma hjärtat imorse, cnoddas satt upp i soffan jag reste på mig o innan jag ene visste ordet av det så ramlade han ner på golvet :( aj aj aj vad ont det måste ha gjort, tur att vi iaf inte ha så långt till golvet från soffan o det inte boev nått allvarligt! Nu har han vilat en stund så får se vad som mer händer idag blir iaf stor & liten! Lina kanske kommer hit en sväng med hon frågade iaf om jag var hemma vid 12 :) alltid lika trevligt med sällskap!
Ne kolla lite tv nu
Love S

Av Sofia Skoog - 7 mars 2013 07:02

Här blev det ingen extra sovmorgon inte ;)
Men med kaffe i min hand o världens bästa kille som är så glad gör det inte mig nått ! Åh vad jag önskar att jag hade körkort nu så jag kunde sätta mig i bilen för att åka till älskade farmor o sen ta en sväng förbi min älskade emelie gud vad jag saknar henne o alla våra dagar ?
Ser ut som om att det blir fint väder idag med, så skönt så det blir morgon promenad senare :)
Har lite ont o träningsvärk sen igår men vad gör det haha

Love S

Av Sofia Skoog - 6 mars 2013 13:23

Onsdag betyder träningsdag! Gud vad skönt det känns när man väl kommer igång heja heja heja mig! På lördagar ska jag simma också tror jag så nu jävlar :D Synd bara att jag har ont i ryggen o lite i knät men jag kämpar på iaf!
Nu ska det bli ändringar här o jag är så jädrans pepp svettas röven av mig och hoppas på bra resultat :D Tur jag har så fina människor runt omkring mig som stöttar mig!

Ikväll ska mannen träna o sen så ska vi gå en runda för att hämta en resesäng så då blir det en lång promenad, awesooome.


Nej nu ska jag ta det lugnt o dricka lite vatten jag har hört att det är bra och jag är verkligen sämst på det haha

men det får det bli ändring på!
Love S

Av Sofia Skoog - 6 mars 2013 09:39

Var det cnoddas gått upp på 2 veckor, men så kan det vara ibland han har ju inte vart så matglad o lite hostig m.m Usch hoppas det går över snart att han börjar äta ordentligt :)
Nu ligger han o sover igen och jag sitter i soffan med mitt älskade kaffe :) Elin o Leo kommer förbi idag, alltid trevligt med sällskap så!
Magen börjar även kurra kanske ska ta nått att äta men vet inte vad? Är inte så värst sugen på nått men frukost är ju viktigaste måltiden om dagen så kanske bäst att jag tar en macka eller två.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards