sofiaskoog

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Skoog - 5 mars 2013 17:31

Åh vad jag älskar min man som tar med sig Conrad så jag får lite egentid <3

Just idag behöver jag verkligen detta, ska snart ta mig en huvudvärks tablett o lägga mig i soffan så får vi se om jag somnar eller inte haha

Det förvånar mig inte iaf och så får vi hålla alla tummar och tår att conrad sover hela natten utan att äta, Okeej han sover aldrig hela natten men han behöver inte äta iaf ;D
Nej nu ska jag vila!!

Love S

Av Sofia Skoog - 5 mars 2013 08:39

Vill bara sova...
Tänk om jag hade fått sova en helnatt även fast conrad sover hemma!! Det är inte okej det här.. Hoppas det ändras snart annars vet jag inte vad. Att inte få sova ordentligt tar verkligen på mina krafter usch.. Men men det är sånt man får tåla helt enkelt..

Av Sofia Skoog - 4 mars 2013 20:02

rullar ner för min kind till och från ikväll!
Jag är så GLAD, kan inte tacka dig tillräckligt mycket för bilden <3

Fan vad jag saknar dig älskade finaste lillebror, jag hoppas innerligt att du inte glömmer bort att jag älskar dig.

Jag hoppas att jag en dag ska få träffa dig glöm inte bort att du betyder så grymt mycket för mig älskade du <3


Jag saknar o älskar dig nått så grymt mycket!
Love S

Av Sofia Skoog - 4 mars 2013 15:33

Det finns gott om dem! Sitter o pratar med Sara en gammal vän från gnosjö nu o jag får tårar i ögonen hoppas hoppas hoppas :D
Sitter även o pratar med HANNIBANNI, Amanda o Wärme om att dra till Stockholm o kolla hockey vm, eftersom min älskade man drar iväg med sina kompisar o jag inte fick följa med tar jag o åker med mina kompisar o får det så mycket bättre ;D Får bara hoppas jag får ihop ett gäng, för Hockey vm i globen när Sverige spelar det vill jag ju inte missa !
Nej dags att förbereda maten kanske haha

Love S

Av Sofia Skoog - 4 mars 2013 14:27

Tog ett kort intensivt pass nyss tränade allt känns det som o eftersom jag inte är så vältränad blev det så mycket jag klarade av! Men fy fan vad skönt det känns :) Måste verkligen ta tag i detta nu.
Conrad är ute med sin bäste farmor på promenad får se när dem kommer hem, ikväll måste jag duscha det är iaf en sak som är säker haha

Dem ringde från vårdcentralen innan o min tid hos sjukgymnasten blev inställt då hon vart sjuk o sen ringde bvc o då  ville hon flytta tiden till ons morgon ist ja vi får väl se hur det går :)
Nej nu kan jag inte sitta här mer
Love S

Av Sofia Skoog - 4 mars 2013 10:02

Vi startade nästan morgonen med en promenad :) nu väntar jag bara på att cnoddas ska vakna så han kan få i sig sin gröt!
Idag kommer svärmor så ska bjuda henne på lunch o sen blir det sjukgymnasten vid 2, se om hon komme fram till nått om ryggen! Ska banne mig ge mig ut på en promenad varje morgon om det då inte regnar haha
mår så dåligt över mig själv just nu så några kilon måste jag gå ner iallfall!
Hade ett missat samtal på den gamla mobilen såg jag innan antar att det var bvc eftersom det var dolt? Ja vi får väl se om det var dem isf får vi väl ändrad tid eller nått.
Slänger väl mig i soffan o väntar in cnoddas men han lär väl vakna när jag precis sätter mig ner som vanligt älskade unge <3

Love S

Av Sofia Skoog - 3 mars 2013 19:08

Nu har jag äntligen beställt hem en tröja o Armband med texten fuck cancer har velat ha det så länge!
Att det finns en sådan hemsk sjukdom, den borde inte finnas det finns så många oskyldiga människor som dör i cancer varje år :/

Fuck Cancer..

Love S    

Av Sofia Skoog - 3 mars 2013 09:33

Underbara morgon solen lyser o här hemma har vi diskat o lite så som vanligt ;)
Blir en promenad senare idag i detta underbara väder då passar vi även på att handla inför veckans meny i alla fall lite av det :)
Dopet igår var jätte mysigt o mycket trevligt :) åh vad jag hade roligt iaf!

Tacksam är jag för alla underbara människor omkring mig ni är underbara ?
Njut av livet o var glada då blir allt mycket enklare!
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards