sofiaskoog

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Skoog - 3 februari 2013 21:02

Idag har det inte hänt så mycket tog en promenad till ica o pappa :) Sen har vi bara varit, ja just de ja vi gjorde gi knäcke innan men dem blev inte lika goda som svärmors! Gårdagen var toppen spenderade kvällen med min fina Elin och Rickard :) Jätte kul att lära känna han. Var på harrys o käkade sen blev det party var hur trevligt som helst fast att jag fick ont i huvudet.
Nej cnoddas är lite kinkig så jag har ej tid att sitta här!
tjingeling

Av Sofia Skoog - 2 februari 2013 18:46

Sitter just nu hos min fina vän Elin, dem sminkar sig så då skriver jag ett litet inlägg! 
Pratade nyss med min faster som jag inte pratat med sen i sommras o det känns skönt :) 
Vi är inte sura på varandra o hon ska ringa imorgon igen! 
Vid halv 9 ska vi ner o äta på harrys o sen ska vi skaka rumpaaa fy fan vad kuuul! 
Skrev till christoffer innan en gammal kompis gud vad jag saknar honom var evigheter sen vi sågs ! 
Så äre nu ska jag dricka vidare sen ska jag byta om lite 

tjingeliiing 


Love S 

Av Sofia Skoog - 2 februari 2013 16:46

Just nu är jag påväg till tåget o ikväll blir det utgång med min fina Elin o hennes kompis på harrys i Värnamo :) Har fan inte vart ute på krogen sen december 2011 om man inte räknar med chappen i sommras men då drack jag ju inget haha Pepp som fan, saknar dock redan cnoddas men jag överlever haha
ne nu ska jag lyssna på musik o vänta in tåget :)

Love S

Av Sofia Skoog - 2 februari 2013 07:33

Kunde inte sova mer har för ont i ryggen -.- måste försöka gå till rygg doktorn snart haha
Aja så äre ikväll blir det utgång förhoppningsvis, Elin verkade vara förkyld så vi får väl se, annars lär det väl aldrig bli av! Sånt är livet blir väl att sitta här hemma annars o glo som vanligt.
Nej ska göra mig lite kaffe nu

Love S

Av Sofia Skoog - 1 februari 2013 06:55

Conrad sitter o äter o jag väntar på mitt kaffe :) Idag vet jag inte vad som händer kanske ska in till gislaved för att kolla runt lite. Vet inte hur jag ska göra, får se helt enkelt! nej dags gör kaffe!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards