sofiaskoog

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Sofia Skoog - 11 februari 2013 14:08

Vad en telefon är? Jag undrar fan det ibland men låt mig förklara - Det är en speciell sak så man kan ringa och sms med andra människor, finns mycket annat man kan göra med den men just nu vill jag få fram att man kan faktiskt göra det!!

Är det så att man vill ha Conrad över en dag så kan man faktiskt skicka iväg ett sms det är inte så jävla svårt ska jag tala om för er, jag blir så jävla trött på alla dessa sura miner! Låt mig slippa detta är ni snälla för vad fan gör jag för att förtjäna detta ? andra kan faktiskt ta sig i kragen och göra lite nytta själva -.- Det är inte meningen att jag eller Tony ska hålla på! Låt mig och min lilla familj må bra. Visst har vi alla dåliga dagar men när man är sur så ska man inte låta det gå ut över någon annan jag vet att jag själv kan låta det gå ut över nån annan men jag låter det inte göra det hela tiden!

Jag har sagt o skrivit det innan nu när JAG mår bra så låt mig göra det då lägg all eran negativ energi på något annat än mig, Conrad o Tony!
Orkar inte skriva mer är så arg...


Love S

Av Sofia Skoog - 11 februari 2013 08:06

Sitter o väntar på att plutten ska vakna, är grymt trött men kunde inte sova vidare pga min rygg, men så äre ibland!
Idag händer det väl inte så mycket vad jag vet iaf får väl se vad jag hittar på ska iaf ta mig en promenad :) Tar nog mig lite smörgås tårta till frukost om det fortf är gott xD Annars slänger jag allt onödigt att ha det stående där det är ju bara jag som äter det här hemma ändå så!

Jag är sämst på att göra saker har jag märkt eller att ta tag i saker men vi får väl se det blir väl bättre snart :D Ska ju inte stressa fram saker !
Nej nu ska jag passa på att kolla mailen o lite sånt när plutten sover
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards