sofiaskoog

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sofia Skoog - 18 februari 2013 18:26

Alltså jag är så Avis på Gry Forsell tänk att hon är 40 och är så jävla snygg!
Jag ska banne mig också vara fräsch o snygg när jag fyller 40 så nu är det dags att verkligen ta tag i sitt liv kanske ? annars lär det väl aldrig hända haha

Hon är ju den snyggaste bruden tänk att få en natt med henne oj oj oj, jag hade inte tackat nej haha xD


Nej beställde hem ett spel innan idag som jag ska köra på o se om jag kommer igång med träningen så :D hade vart awesoome!
Tony o bergman sitter o leker med tågbanan som Conrad fick av bergman + "fru" i dop present, ja dessa killar är ju speciella..
Nej nu ska jag dricka mitt kaffe
Love S  

Av Sofia Skoog - 18 februari 2013 10:47

Ja nu är den i satt så jag kan sluta tänka på det, kom ju på att jag glömt hämta staven på apoteket o eftersom dem öppnade samtidigt jag skulle vara på mvc så gick jag dit tidigare o alternativet var att jag skulle ta en av deras o sätta in den med tandläkar bedövning eller gå hem sätta på mig plåstret o hämta min p stav men kände bara att det blev massa krångel så därför tog jag deras! Men fick ju iaf hämta min o lämna in den haha

Nu sitter jag här o tittar runt lite, får se om hyresvärden eller nån annan kommer förbi idag, Svärmor lille skulle komma förbi en sväng iaf om jag inte misstolkat fel :) Alltid trevligt med sällskap!
Min lille plutt var lite kinkig inatt vaknad av att han spydde lite o sen så var det nästan som om att han inte kunde andas ordentligt men det gick över snabbt så det var inte problem tog nog 1,5 timme för han att somna om ordentligt o efter att gjort ett andra försök med att lägga oss i sängen gav jag upp o gick ut till soffan ist så där låg vi och sov fram till 7 halv 8 vaknade jag iaf en så vaknade han strax efter där!


Sitter fortfarande och funderar på vilken mobil jag ska ha ?
Beslut ångest jaa jag får väl se när jag bestämmer mig :) Ska inte beställa ännu iaf denna håller förhoppningsvis ett tag till!
Ska kolla min mail sen fixa lite här hemma!

Love S

Av Sofia Skoog - 18 februari 2013 08:13

Början på en ny vecka nu då! Har tid för att sätta in p staven men kom på innan att jag glömt hämta ut p staven o apoteket öppnar inte förens kl 9 o då har jag tid! Så när cnoddas ätit upp blir det att klä på han o gå iväg tur att jag har så nära :) fast känner min ändå stressad jajaa får hoppas det inte är några problem att byta tid då kan jag ju ta en senare, så kan ju farmor eveline ta han när jag går dit! Nej nu har jag inte tid att skriva här längre

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards