sofiaskoog

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Sofia Skoog - 17 februari 2013 16:11

Ja nu är cnoddas också hemma! :) Skönt att ha han hemma faktiskt men det var även skönt att ha han borta haha

Tack ännu en gång till er, ni är underbara!
Ni får gärna ta han snart igen :D

Nu väntar vi på att våran älgstek ska bli klar så vi kan äta lite mat rotfrukterna behöver ju med bli klara haha

Nej nu ska jag kolla runt lite

Love  S

Av Sofia Skoog - 17 februari 2013 09:27

Nu har vi vaknat ätit frukost o plocka iordning lite. Ska nog ta o lägga mig en stund till fortfarande trött och eftersom min rygg är dum så kunde jag inte fortsätta att sova innan när jag väl låg i sängen!!

Igår hade vi en jätte mysig dag jag och mannen det blev Bambu där vi åt Plankstek fy satan så gott, sen hem och bara mysa framför en film, man uppskattar den dära egentiden mer nu för tiden märkte jag och jag tror allt cnoddas hade det jätte bra hos Paula, flisan, rogan o Julia :)
Är så tacksam för att ni ville ha honom, underbara är ni allihopa <3

Ska nog ta mig en vila nu som sagt o sen forts städa lite så vi sen kan hämta hem våran älskade lille plutt <3


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards