sofiaskoog

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Sofia Skoog - 20 februari 2013 18:52

Ja idag var vi och badade för första gången i badhuset :) Det var mycket trevligt och mysigt !
Conrad tyckte nog om det så det lär bli fler gånger. Nu vill jag att mitt "spel" jag beställt ska komma så jag kan börja träna med det ? det hade vart awesoooome :D

Ska även beställa hem hantlar nån gång får se hur det ser ut efter räkningar och sånt o se om jag kan köpa hem eller inte! Vore bra för det verkar som att det ger bäst resultat! Nej nu sitter jag här o glor o fryser som vanligt läste i aftonbladet att feta fryser mest så jaa där har vi svaret på vf jag fryser o inte mannen! ;)
Väntar på att min mobil ska kommaaa vill ha den nu nu nu nuu ! Det hade vart awesoome men först kanske jag ska spela klart draw something med Emelie det kanske försvinner om jag byter o laddar om ? Kanske bäst så Nu har vi kommit lååångt iaf 75 drag så snart så jävla har vi 100 drag, så jävla bäst är vi :D
Me miss you my lovely friend <3


Love S

Av Sofia Skoog - 20 februari 2013 13:08

 

Rösta på mitt bidragi Jotex tävling "Designa ett rum"!


Är med och tävlar på Jotex om ett presentkort värt 5000 om jag då vinner :)
Så snälla söta rara läsare ni kan väl gå in och rösta på mitt rum ?
Och när ni väl gjort det kan nu ju göra en egen!
Säg till så kan jag rösta på eran med om ni rösta på min :)

Love S

Av Sofia Skoog - 20 februari 2013 07:05

Sitter nu här med mitt kaffe, cnoddas leker med sina ringar hade hoppats att han somnade om men det kommer väl haha
Idag ska vi till bvc efter en månads uppehåll där ifrån :) Ska bli kul o se vad han väger o hur stor han är nu! Blir även sprutan kom jag på nu, usch :/ Får se vad som händer resten av dagen kanske att jag går tidigare så jag kan säga till carl olof om kisset i hissen.. Ja dessa människor eller djur!
Dricka kaffe var det ja

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards