sofiaskoog

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Sofia Skoog - 9 februari 2013 23:59

Blev en väldigt lyckad dag idag tycker jag :) Tänk att det finns så många fina människor runt omkring mig o min två fina killar <3 Jag är så tacksam för att alla ni kom o gjorde detta till en dag att minnas och för alla fina presenter som han fick nu måste vi verkligen köpa byrå/hyllor så vi har någonstans att ställa allt :) nej nu sover snart plutten o då ska även mannen och jag sova godnatt!

Love S

Av Sofia Skoog - 9 februari 2013 13:37

Dags att ge sig bort till kyrkan igen! Plutten sover så vi får se när han vaknar. Jag måste klä på mig och mannen med måste även fortsätta att packa ner alla saker som ska med, mycket att hålla reda på men det är så det ska vara väl? Nej nu ska jag forts packa! Hoppas ni får en lika bra dag som jag med massa fina människor runtomkring mig <3

Love S

Av Sofia Skoog - 9 februari 2013 08:36

Idag ska plutten döpas :) åh det ska bli så roligt.
Ska snart gå bort till kyrkan och fixa det sista på smörgåstårterna, får väl hoppas det blir bra!
var tvungen o fixa ner spotify på nytt eftersom det försvunnit o jag kan ju inte vara där borta utan musik då blir det ju bara tråkigt, är ju lixom ingen som hört av sig så om nån vill hjälpa till så får dem komma bort dit :)
Nej nu ska mannen bara klä på cnoddas sen går han till affären o jag till kyrkan


Tjingeliiing

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards