sofiaskoog

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Sofia Skoog - 4 februari 2013 22:44

Nu ska jag sova! Suttit o kollat på liye saker ;) Får fortsätta imorgon när jag sitter vid datan! Vet inte alls vad som händer imorgon vi får se, kanske blir det bredaryd eller inte hade vart mycket trevligt o köpa den dära tröjan har ju faktiskt fortf kvar pengar av julklappen jag fick av robin :)
Nej nu ska jag sova då jag förhoppningsvis är utvilad när plutten vaknar!

Love S

Av Sofia Skoog - 4 februari 2013 14:15

Vill till smålänningen igen o köpa tröjan jag vill ha bäst att köpa den själv... Har dock inte råd, men jag får väl sälja nått så jag har råd har alltid velat ha en pippitröja o i bredaryd hittade jag den perfekta..Måste fortf köpa vita strumpbyxer eller nått till plutten det gjorde vi heller inte o ramar till bilderna jag beställt hem vore ju bra också annars kan vi ju lika gärna ge bort dem eller slänga !!

Av Sofia Skoog - 4 februari 2013 13:34

Jadu om jag är snäll det verkar inte så iaf! Alla mina tankar bara snurrar omkring.. Det gör så ont i mitt hjärta att jag inte får träffa dig älskade finaste lillebror :( <3 Det saknas en bit av mig! Tur jag har cnoddas i mitt liv <3

Snart är det dop men just nu har jag inte lust med något, men det ska bli kul att träffa alla människor :) Nej nu är vi snart hemma!
Love S

Av Sofia Skoog - 4 februari 2013 06:59

Mannen o plutten sover o jag kan inte sova, jädrans rygg behöver en hårdare säng för igår natt sov jag hur bra som helst o hade inte ont i ryggen när jag vaknade!
Sitter o kollar på nanny o väntar på att någon ska vakna.
Idag ska vi in till värnamo och gå till doktorn med cnoddas o sen blir det att handla lite :) Dock så har han inte jätte mycket utslag kvar men vi får se vad doktorn säger!
Måste hitta ett sidoband vart man nu gör det ? Ja jag får väl se vore ju bra att ha till dopet. Måste även prova klänningen så jag vet att han kan ha den o kanske köpa några strumpbyxer eller nått haha
ja vi får se vad jag hittar!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards