sofiaskoog

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Sofia Skoog - 22 februari 2013 16:03

Äntligen är fredagen här o mannen kommer snart hem :D
Idag har jag inte haft nån lugn stund men vad gör det när jag har haft fina människor här! :)
Imorse tog jag mig en sväng till ica innan Elin o Leo kom och där handlade jag lite och hämtade ut två paket som kommit det var Leos dop present och mannen hårtrimmer, när jag fick min post stog det att jag hade ett till paket o hämta och det var min älskade MOBIIIL :D Håller på att ladda den nu så den får ligga för sig själv ett tag innan jag kanske börjar pilla på den haha vi får se! My, aicha o timothy var även här en stund, vi har pratat om att starta en egen mamma grupp eftersom man inte får gå på den dem har här antingen var det försent att börja eller så har man redan gått där? aja Så vi ska se hur vi gör, tänkte iaf kolla med bvc om vi får låna lgh eller nått o så kör vi ett gäng o hitta på massa skoj!

I helgen händer det väl inte så mycket får se vad det blir med den :)
Men var rätt så skönt förra helgen då vi hade oss en lugn helg så blir nog det denna helgen med vi får se ! :)
Ska väl glo runt lite innan manne kommer o jag har hittat en body till conrad jag bara måååste ha, så vi får se när jag fixar hem den :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards