sofiaskoog

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Sofia Skoog - 25 februari 2013 15:51

Spenderat nästan hela dagen med världens bästa Jana! Det är alltid lika roligt o umgås med henne!

Måste få säga att jag älskar mobilen det enda jag är missnöjd med är det hära jävla batteriet ? Måste ladda skiten snart igen o laddade det igår kväll o så jävla mkt använder jag det inte ? Aja får väl skicka in den o se om dem kan fixa det, vill ju inte hålla på att ladda hela tiden som jag gjorde innan jaa vi får sevhur det ordnar sig! Nu är det iaf dags för att fixa mat :) blir inga biffar idag orkar inte haha så gör köttfärssås istället går lika bra det bara byta dagar på dem!

Love S

Av Sofia Skoog - 25 februari 2013 09:24

Början på ännu en ny vecka är här o idag kommer Jana hit på besök :) får se om vi tar oss en promenad bort till henne sen beror helt på plutten! Han hostar ibland o är kinkig mer o mer nu för tiden men har inte feber o jag ser inga tänder heller, jag undrar jag vad det är då! Han kan ju hosta för att få uppmärksamhet eller att han satt nått i halsen också, ja jag vet faktiskt inte! O att han är mer kinkig vet jag inte heller vad det beror på? Ser ju ändå inga tänder men men man vet ju aldrig.. Hoppas verkligen det går fort det tar ju på krafterna att han är kinkig min lille plutt!
Så kan det vara nu ska jag kolla min mail o lite sånt innan Jana kommer :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards