sofiaskoog

Alla inlägg den 14 februari 2013

hmm

Av Sofia Skoog - 14 februari 2013 21:51

Vet inte om jag ska gå o sova nu eller inte! Plutten åt vid halv 9 o sist han gjorde det vaknade han 2 o skulle ha mat -.- har ingen större lust att gå upp då, men han har även varit vaken jätte mycket idag så kanske att han sover ? Jaa vi får väl se är väldigt trött iaf så vore trevligt med mycket sömn! Nej ska kolla lite sen får vi se!

Love S

Av Sofia Skoog - 14 februari 2013 08:51

Idag är det som sagt alla <3 dag, händer väl inget speciellt ska slänga lite skräp o sen kommer ju då Elin o leo på besök som jag skrivit innan! :)

Har köpt en sak till mannen men det är nått för oss båda två som både jag och han har nytta av som jag tycker att vi två behöver :D Får väl hoppas han uppskattar den lika mycket som jag <3

Sitter här o lyssnar på rockklassiker och vänta på att Illustrator ska bli färdigt, jaa denna jädran ps funkar inte som jag vill så får fixa det svåraste i illustrator och sen resten i ps :D Kommer nog bli awesome eller ja jag hoppas det!
Nej ska ta mig i kragen och fixa till några påsar skit så jag kan gå o slänga lite!

Love S

Av Sofia Skoog - 14 februari 2013 07:30

Nu är vi vakna o jag väntar på att jag ska få mitt kaffe, Cnoddas ska bara äta upp först :) Idag kommer Elin o Leo en sväng, alltid lika trevligt att umgås med dem :) Ska försöka påbörja mitt projekt idag :)får väl hoppas det ger nått resultat snart!
Nej nu ropar kaffet.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards