sofiaskoog

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Sofia Skoog - 19 februari 2013 22:38

Är så trött o har varit det hela dagen känns det som, lär ju ändå inte få sova förens senare! Aja sånt är mamma livet ;)

Sitter här o tänker tillbaka på när han kom till världen åh vad jag älskar den stunden då jag fick hålla han för första gången, tänk er känslan <3
Du är det finaste för mig, kärleken till sitt barn är den riktiga kärleken!
Har ju även en man som är otroligt bra, är så glad att det blev han o jag tillslut <3
Ni är mitt liv!

Love S

Av Sofia Skoog - 19 februari 2013 21:36

Är med i ännu en tävling där man kan vinna en bambino drink all around mugg, "muggen utvecklar på ett naturligt sätt barnets drickförmåga och underlättar övergången till ett riktigt glas" skrev Hannah på sin blogg!

Det hade vart grymt kul att få vinna något iaf haha
är sämst på att vinna men jag tänkte att jag nog själv ska ha en tävling nångång i framtiden vi får se :)

Gå in och tävla själva :)


http://hannahmeh.vimedbarn.se/bambino-drink-all-around-cup/


Love S

Av Sofia Skoog - 19 februari 2013 19:40

Är med i en tävling som zarawahlberg.vimedbarn.se har på sin blogg!
Var själv inne nu och kollade på Desenio och hittade massvis av saker, och jag skulle bli väldigt glad om jag vann just den kudden :)
Gå in o tävla ni också men försök inte att ta vinsten ifrån mig ;)
Önska mig lycka till!

Love S

Av Sofia Skoog - 19 februari 2013 09:51

Nu har jag beställt hem en Samsung galaxy s3, sköönt att snart få en ny telefon :)
Beställde hem lite fodral och skärmskydd också så det är väl också påväg hem till min brevlåda!
conrad sover och jag ska försöka diska lite iaf innan han vaknar och ska ha mat, sen ska vi klä på oss och ta en lång promenad! Aldrig fel att gå ut och gå.
Annars händer det väl inte så mycket vad jag vet, har en tvätt i maskinen också som jag får hänga upp sen när den är färdig, bandaget är borta så slipper den nu sitter bara plasten o plåstrena kvar, skönt det!

Nu får vi hoppas jag inte ångrar mig angående mobilen men det tror jag inte hör ju bara positivt om den :)
Ska bli skönt att få byta mobil o så kan jag göra av mig med min när jag betalat abonnemanget :D

Nej kanske dags att göra nån nytta nu när conrad sover!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards