sofiaskoog

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Sofia Skoog - 24 februari 2013 15:15

Sista dagen på denna veckan är snart förbi! Idag har vi väl inte gjort så speciellt mycket, rensat lite o slängt lite saker o hämtat plutten hos mamma o syster annars inte alls mkt, ganska skönt när det inte är för mycket som händer om dagarna också!
Klockan 11 - 12 igår kväll så var det några som hade skoj o smällde raketer nån gata bort o det lät som fan o blinkade i sovrummet.. Vaknade ju helt skräckslagen typ xD Jag som trodde det blev en idiot mindre här i skit samhället ;D Haha nej men att smälla raketer så sent är väl lite väl ? Visst att man gör det på nyår men det är en annan sak.
Aja försöker se till så min nya mobil blir urladdad så jag kan ladda den o börja använda den :) Vill ha mina skal o skärmskydd med så jag kan sätta på det o skydda mobilen lite mer nu när den är ny!
Händer väl inte så mycket nu i veckan heller Stor o liten som vanligt på torsdag annars vet jag inte, eller jo ska visst till tandläkarn o fixa en grej usch nu blev jag fattig igen -.-
Så kan det vara!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft det


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards