sofiaskoog

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Sofia Skoog - 26 februari 2013 19:27

Ja jag glömde ju att visa bild på påslakanet jag besällde hem här kommer det :D  


Nu ska jag mysa med min plutt!
Love S

Av Sofia Skoog - 26 februari 2013 18:40

Dagen har vart okej, huvudet värker fortf har dock inte tagit nån huvudvärkstablett men ska göra det sen!
Klickade hem ett påslakan innan jag älskar det redan, lägger självklart in en bild så alla ni andra kan köpa det också det är fucking AWESOME!

Imorgon är det tandläkarn som gäller o fixa till en taaand usch säger jag, jag vill inte men men måste man så måste man, varför ska det vara så jädrans dyrt att gå till tandläkarn ? tycker dem borde sänka kostnaderna är ju inte alls kul att gå dit o få betala en massa Inte ens värt att betala massa pengar när man bara är där allt från 10 min till 40 min ? tycker det borde kosta som ett vanligt sjukhus besök o sen lagning av tänder kanske 300 ? Det hade jag hellre betalat än 800 jävla kronor dem pengarna har jag nytta av till annat..
Men så äre ska kolla runt lite här o sen slänga mig i soffan resten av kvällen är trötter..

Love S

Av Sofia Skoog - 26 februari 2013 09:43

Verkar som om att lillkillen är förkyld hostar o så låter det som om att han snarkar när han andas ibland! Jag är inte heller helt 100 heller känner jag, huvudvärk o känner mig grymt seg o tung i hela kroppen :/ Conrad ligger iaf o sover i min famn just nu får väl se när han vaknar ?
Usch hoppas dagen går fort!

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards