sofiaskoog

Alla inlägg under november 2012

Av Sofia Skoog - 9 november 2012 14:16

Haft en mycket bra dag en så länge!
Började dagen med att gå upp till Kristina o Stefan där blev det fika o kaffe, Lina kom förbi också så fick träffa henne :) Ja det var ju inte igår!
Även Elino hennes lilla familj kom förbi en snabbis åh han var så liten o söt lilla Leo,han var så lätt att bära, ingen tjockis det där inte haha
Tog bild på när Leo o Conrad låg jämnte varandra ja det var en jävla skillnad o ändå väger plutten bara 500 g merän vad han gjorde när han föddes.
Måste verkligen gå dit nångång o hälsa.på o gosa minibebis riktigtordentligt:)
Fick med mig älgstek o färs hem av Kristina, Mums! Så nu jävlar kan jag äta älg :)

Nu väntar jag mest bara på att klockan ska gå så mannen kommer hem ?
Får se vad som händer ikväll, svärmor o Peter kanske kommer förbi en runda :)
Ne ska väl försöka hinna diska nu innan plutten vaknar!

Love S

Av Sofia Skoog - 9 november 2012 14:16

Haft en mycket bra dag en så länge!
Började dagen med att gå upp till Kristina o Stefan där blev det fika o kaffe, Lina kom förbi också så fick träffa henne :) Ja det var ju inte igår!
Även Elino hennes lilla familj kom förbi en snabbis åh han var så liten o söt lilla Leo,han var så lätt att bära, ingen tjockis det där inte haha
Tog bild på när Leo o Conrad låg jämnte varandra ja det var en jävla skillnad o ändå väger plutten bara 500 g merän vad han gjorde när han föddes.
Måste verkligen gå dit nångång o hälsa.på o gosa minibebis riktigtordentligt:)
Fick med mig älgstek o färs hem av Kristina, Mums! Så nu jävlar kan jag äta älg :)

Nu väntar jag mest bara på att klockan ska gå så mannen kommer hem ?
Får se vad som händer ikväll, svärmor o Peter kanske kommer förbi en runda :)
Ne ska väl försöka hinna diska nu innan plutten vaknar!

Love S

Av Sofia Skoog - 9 november 2012 08:20

Plutten spyr upp allt han får i sig o det är inte lite heller! Det har han inte gjort innan inte så här iaf vad jag kommer ihåg, spydde upp det imorse med stackarn <3 får väl se om han spyr så mkt nästa gång med då kanske jag ska ringa bvc!

Jag hatar att jag ska vara så jävla snäll ibland alltså! -.-
Jag hatar att jag ska få dåligt samvete om jag säger nej, känner mig så hemsk då!!
Varför tänker jag mig inte för ? Aja får skylla mig själv, blir att ta det lugnt månaden ut -.- blää jag som inte vill sitta hemma om dagarna..

Får väl se vad som händer idag! :)
Nått kul hoppas jag på iaf!
Love S

Av Sofia Skoog - 8 november 2012 23:48

Ja plutten låter mig inte sova riktigt ännu! Är så trött att jag somnat till flera gånger.
Längtar till den natten jag får sova utan avbrott, är så trött hela tiden!
Mina armar börja göra ont med -.- nacken o ryggen gör ont men men detvär väl bara till att överlev!

Ska försöka natta han ordentligt nu.
God natt
Love S

Av Sofia Skoog - 8 november 2012 11:15

Ja idag åker vi in till gislaved för att kolla lite o ta en fika med Jessica o Gabriel :)
Se om jag hittar nån farsdag present!
Plutten har ont i magen igen, stackarn <3 nu är han lugn iaf får se om jag kan klä på mig o så.

Love S

Av Sofia Skoog - 7 november 2012 22:44

Ja nu sitter jag här med min platta, den är typ som mobilen fast mycket större ;)
Plutten sover äntligen, nu får vi se hur länge han sover bara! Jag la honom på fel ställe haha vågar inte flytta på han så jag får försöka att lägga mig försiktigt jämte, kanske dags att göra det nu snart så jag förhoppningsvis får sova lite innan han ska ha mat! :)

Har haft en jätte bra dag i Jönköping tillsammans med Elin och Conrad! Skulle bara köpa dop present men det blev visst lite mer ;) Hahamen så kan det vara.
Vet inte vad som händer imorgon, måste försöka komma ihåg att ringa kyrkan o boka tid till dopet så man kan förbereda inbjudningskort!
Ne nu ska jag stänga ner här o försöka sova o att inte väcka plutten!

Love S

Av Sofia Skoog - 7 november 2012 08:48

Ja det blir att åka till Jönköping idag istället tillsammans med Elin :D
Besök på Ikea o a6 står väl på schemat o kanske elgiganten ?

Får väl se vad man hittar ska ju iaf köpa dop present då det är dop i helgen :)
Det är ju även farsdag i helgen så jag kanske hittar nått till pappa lilla och till Tony om Conrad nu vill köpa nått det vet man ju aldrig ;) haha
Det ska även bli intressant o se hur det går att åka tåg med både vagn och bilstol haha
Ja det återstår o se!
Nej kanske ska göra klart det sista så jag kan gå sen, behöver nog gå lite tidigare än vanligt ifall att det krånglar nått..
Solen lyser ute också o det gör än ju mycket piggare, precis vad jag behöver :)
Ha de bra gott folk för det ska jag ha!


Love S

Av Sofia Skoog - 7 november 2012 04:56

Ja plutten vakna o skulle ha mat! Vaknade vid 2 gjorde han med! Vart tog alla långa nätter vägen? Får helt enkelt ha han vaken om dagarn eller ja efter 6 ;) då lär han ju sova hela natten eller ?
Aja hoppas han somnar om nu iaf!
Ska väl byta på han nu.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards