sofiaskoog

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Sofia Skoog - 6 november 2012 16:30

Idag har det inte hänt så mycket! Var på bvc innan o plutten hade både växt o ökat bra i vikt :)
Jag hade rätt han vägde 5,7 kg exakt, våran lilla tjockis!

Efter bvc tog jag mig en promenad till Ica för att lämna in ansökan om ica kort och även handla lite!
Ja snart är jag en stolt ägare till ett Ica kort ;)

Maten är på gång idag blir det Ris med lax och citron o dill sås, får hoppas det blir gott, var så länge sen vi åt lax så nu var det allt på tiden tyckte jag! :)

Ett stort grattis till Elin o Matte som fick en Son idag! En söt liten Leo blev det :) Åh vad jag ser fram emot att få gosa Liten bebis, ja han är mycket mindre mot va Conrad var, men det är väl dem flesta haha Så nu har Conrad en liten mini kompis :)
Wohoo tänk att vi för 2-3 år sen satt o skämtade om att vi skulle skaffa barn samtidigt o så blev det med Conrad är ju ca 7 veckor äldre bara! Men dock fick vi båda killar skulle väl vara kille, tjej om jag inte minns fel haha
aja kul är det iaf! ;)
Får se vad veckan har att erbjuda mer, ska träffa Miss rydell nån dag iaf hoppas jag :)
Ja det är väl de jag vet än sålänge!
Nu ska jag titta till maten.

Love S

Av Sofia Skoog - 6 november 2012 06:38

Vad skönt det hade vart att få fortsätta att sova en stund till! Jag får nog vänta tills plutten somnat till riktigt ordentligt igen!
Jag bara gäspar hela tiden haha
verkar som att han sover men vågar inte lägga ifrån han redan nu, för då vaknar han garanterat ;)
Ne ska väl fortsätta kolla tvn tills det är dags för en vila!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards