sofiaskoog

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Sofia Skoog - 23 november 2012 08:32

Fredag o äntligen helg :) Idag åker vi till Svärmors kille o sover där över helgen.
Jag o mannen ska på ölprovning imorgon i Göteborg så det blir både billigare o smidigare att åka från Borås!

Igår var jag o hälsa på Jana i hennes nya hus, åh vad jag blev sugen på att flytta till hus, hon sa att det skulle bli ett ledigt på samma gata haha det hade ju vart perfekt o bo där så man kunde plåga henne lite extra ;)
Ska nog kolla lite på hus o drömma mig bort som vanligt!
Kom på en till sak jag vill ha i julklapp presentkort i Ullared önskar mig det utav mina syskon iaf :D
Vill kunna köpa inredning till hemmet finns så mycket fint där!
Ska nog ta kort på plutten idag inför julkorten kanske är dags nu ?
Får se om vi hinner med det har ju tid på bvc för läkarundersäkning vid halv 3
Nej ska ta o drömma mig bort lite!

LOve S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards