sofiaskoog

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Sofia Skoog - 5 november 2012 20:26

Har vart en lugn dag idag! Sitter här med en sovande plutt i famnen, han får inte sova allt för länge för han sov dåligt inatt, men jag hoppas han sover mycket bättre inatt.

Imorgon är det dags att gå till bvc igen efter en veckas ledighet haha
Mannen tror plutten väger 6 kg, jag tror han väger 5,7 kg ja vi får väl se vem som har rätt eller kommer närmast!
Saknar alla fina människor från skolan, hade vart så roligt att dra ut o äta hela gänget o sen utgång! Tror nog allt att ni saknar fiffi fyllan ;)
Lär ju dock bli full snabbare än vanligt aja sånt man får räkna med.
Ne ska snart göra lite varma mackor till mig o mannen! <3

Love S

Av Sofia Skoog - 5 november 2012 12:56

Vart o köpt magmedicin till plutten ja, magdroppar o ny ersättning ska se om det funkar! Jag hoppas det iaf, börjar bli jobbigt att se han få så ont ibland!
Sitter o kollar runt lite på datan, jaaa jag har blivit sugen på att köpa en surfplatta, vad är det för fel på mig ?
Satt hemma hos mamma igår o höll på med hennes.. Nej jag vet faktiskt inte hittar jag nån billig o bra kanske jag köper mig en när jag har råd xD Men vad ska jag med den till egentligen ? Iofs kan jag ju blogga därifrån o så :)

Får se hur det blir!!

Den 17 åker jag äntligen till Märsta o träffar alla fina människor :)
Ska se till så jag hinner träffa allihopa, det hade ju vart trevligt när man ändå är där uppe.
Blir dock bara lör-sön så det blir tajt med tid haha

ska slänga i en tvätt tänkte jag så jag har det gjort o sen diska klart om jag hinner innan plutten vaknar.
Kanske är dags att ta o göra det nu! Ska även ringa kyrkan sen för att kolla upp dop datum så det är ordnat så jag kan börja skicka ut inbjudningar :) Det vore ju väldigt bra så man är ute i god tid o vet vilka som kommer o så!
Nej dags att göra lite nytta då ja!

Love S


Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards