sofiaskoog

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Sofia Skoog - 21 november 2012 08:51

Idag o det betyder att halva veckan har gått!
Jaa idag händer det väl inte så mycket heller bara vara hemma o ta det lugnt så jag blir frisk snart :)
Vart sjuk sen i måndags o det har vart olika symtom hela tiden haha
I måndags var det halsen o hes

Igår magen som krångla med lösbajs blää och hes

Idag hosta o hes

ja hes har jag vart alla dagar men vad kommer imorgon tror ni ?
Ja det märker vi väl om det kommer nått nytt imorgon haha


Hoppas blir bättre snart iaf så jag o mannen kan åka iväg i helgen <3
Beställde lite födelsedags presenter till mannen igår får väl hoppas han blir nöjd iaf! :)
Nu ska jag kolla på torka aldrig tårar utan handskar har inte haft tid att titta på det sista avnittet så måste göra nu, så passar på att göra det nu när mannen är hemma o tar hand om plutten! 
Har inte gosat med plutten sen igår morse <3 bläää känns tomt alltså men men bättre han är ifrån mig så han inte blir sjuk, för det vill vi inte <3
Nej dags att kolla sista avsnittet nu!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards